Ilustracija
Ilustracija Foto: Kristina Stedul Fabac/Pixsell

Za deset dana Hrvatske autoceste počinju investiciju čija se vrijednost procjenjuje na 1.3 mlrd kuna.


Godinama se priča o gradnji trećeg traka autoceste A-1, od Zagreba do Karlovca, a čini se da se uskoro kreće i u realizaciju projekta.

Najavljen je na lokalnoj razini, u Skupštini Karlovačke županije, a glasnogovornica Hrvatskih autocesta Kate Kuprešak potvrdila je da će se za desetak dana učiniti prvi konkretni korak - HAC će raspisati natječaj za projektiranje prometnice.

Nakon što se sagradi dionica od Zagreba do Karlovca, gradit će se i treći trak dionice - od Karlovca do Bosiljeva, piše Jutarnji list. 

Karlovačka županica Martina Furdek Hajdin rekla je da je za to uvelike zaslužan županijski vijećnik Dragutin Belavić (HSLS) jer su njegova dugogodišnja inicijativa i uzastopna pitanja inicirala sastanke s Upravom Hrvatskih autocesta, na posljednjem im je rečeno da počinje projektiranje trećeg traka i da se odmah potom planira produžetak te prometnice do čvora Bosiljevo 2, raskrižja puteva prema jugu Hrvatske te prema Rijeci i Istri.

Jednako tako, razmotrit će se gradnja čvorova, odnosno novih izlaza s autoceste. Kako doznajemo, projekt bi obuhvatio rekonstrukciju dvaju najvažnijih i najvećih čvorova na dionici - Lučko i Karlovac - te gradnju izlaza Lišnica, čime bi izlaz na autocestu dobila Duga Resa (poslije izlaza Novigrad na Dobri i prije izlaza Bosiljevo 1), a gradio bi se i čvor Stupnik.

Ilustracija Kakav ulov! Dalmatinac mrtav pijan vozio autocestom, policija ga uhitila u Lici

Karlovačka županica je najavila gradnju i manjeg čvora Stative te pozvala županijske vijećnike da "aktivno sudjeluju u javnoj raspravi te da se razrade idejna rješenja i za druge izlaze s autoceste". Čvorom Stative Karlovac bi imao dva izlaza s autoceste, zapadni i istočni.

Baranjski most za nigdje - 3 Znate li koji je most najduži u Hrvatskoj? Tijekom izgradnje promijenila se četiri premijera, ali dosad nije vodio - nikamo

Čvor Karlovac je, uz Lučko, najstariji u Hrvatskoj te odavno više ne može zadovoljiti prometne standarde koji su vrijedili prije pola stoljeća.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju