Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća nadograđuje uslugu odvoza glomaznog otpada te omogućava građanima naručivanje kamiona Čistoće ispred kućnog praga kad god žele tijekom cijele godine.
Pročitajte i ovo
"ispričavamo se..."
Nakon našeg teksta Holding obećao hitno riješiti problem. Pogledajte kako je to završilo
Kako je to moguće?
Agonija jednog Zagrepčanina traje mjesecima, gradska tvrtka šalje mu uvijek isti odgovor
Građani će na kućne adrese, uz račune Zagrebačkog holdinga za siječanj 2019. godine, zaprimiti dva obrasca Zahtjev za odvoz glomaznog otpada koji se mogu koristiti u okviru javne usluge, bez naknade, dva puta u kalendarskoj godini. Također, mogu prijaviti oba obrasca odjednom kada maksimum javne usluge koriste jednom u godini, stoji u priopćenju Čistoće.
Zahtjevi za odvozom glomaznog otpada zaprimaju se od 15. veljače do 15. studenog 2019. godine, na adresu Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća, Radnička cesta 82, 10 000 Zagreb, na mail adresu: cistoca.glomazno@zgh.hr ili ispunjavanjem e-Zahtjeva na internet adresi www.cistoca.hr. Obvezujemo se dostaviti odgovor na zahtjev, s terminom odvoza, u što kraćem roku, a ne dužem od 20 dana.
"Ističemo kako građani i dalje mogu, tijekom cijele godine, svoj glomazni otpad besplatno odložiti na jedno od naših reciklažnih dvorišta i mobilnih reciklažnih dvorišta", stoji na kraju priopćenja.