Zagreb Connect u suradnji s Hrvatskom mrežom poslovnih anđela CRANE postaje dio najveće europske konferencije poslovnih anđela EBAN Winter University 2016. koja se 29. i 30. studenog po prvi puta održava u Hrvatskoj. Konferencija donosi pregled najnovijih trendova na domaćoj i inozemnoj startup sceni koje će prezentirati ugledni poduzetnici i poslovni anđeli te brojni stručnjaci iz industrije visokih tehnologija. Zagreb Connect pitch natjecanje omogućuje najboljim timovima predstavljanje poslovnim anđelima i investitorima, a Dnevnik.hr predstavit će timove iz Hrvatske.
Mnogi roditelji pitaju se na koji način mogu nagovoriti djecu na svakodnevno i pravilno pranje zubi jer najmlađi često ne žele prati zube ili ih ne peru dovoljno dugo. Isti problem imao je i Saša Salamon sa svoje dvoje djece kojima je već nakon tridesetak sekundi bilo dosta pranja zubi, a u razgovoru s prijateljima i ljudima oko sebe shvatio je da većina roditelja ima slične ili još gore probleme.
NOVA TV medijski je partner najveće konferencije poslovnih anđela u Europi - EBAN Winter University 2016. koja se 29. i 30. studenog održava u Zagrebu.
''Razmišljali smo kako možemo pomoći djeci u stjecanju dobrih navika i kako ih potaknuti na duže i kvalitetnije pranje zubi. Odlučili smo uzeti nešto što djeca jako vole raditi – igrati videoigre i nešto što moraju raditi, a to je pranje zubi te smo to dvoje spojili u Brushies'', objasnio je Saša u razgovoru za Dnevnik.hr kako je došao na ovu ideju.
Brushies je igračka za djecu koja se može pričvrstiti na gotovo svaku postojeću četkicu za zube. Igračka sadrži senzore koji bežično prenose podatke o pokretima na pametni telefon ili tablet, gdje je pokrenuta igra za djecu. Djeca kontroliraju igru tako što peru zube. ''Dajemo im motivaciju i razlog za pranje zubi i da to rade na pravilan način'', naglašava Saša.
Igre za Brushies, dakle, dizajnirane su za poticanje pravilnog pranja zubi i traju oko dvije minute – baš koliko je preporučeno pranje zubi. Nakon što je riješen najveći problem s dječjim pranjem zubi – motivacija, Saša i njegov tim nastavljaju raditi na kvaliteti samog pranja i na dizajnu novih igara koje će poticati djecu na pravilnije pranje zubi, a u planu su i online multiplayer igre i integracija s društvenim mrežama.
Saša Salamon inače vodi tim od tridesetak vrhunskih developera, testera i dizajnera te rade na brojnim projektima (web i mobilne aplikacije) vezanim uz zdravstvo, a što se Brushiesa tiče, napominje kako su cijeli proizvod razvili sami pri čemu su naučili brojne nove stvari te su uspjeli brzo i jeftino razviti nekoliko verzija samog proizvoda. ''To je nešto što bih preporučio svima, investirajte u svoj tim i učenje, ako postoji ikakva šansa da razvijete to sami, prije nego posegnete za servisima'', savjetovao je sve poduzetnike i one koji razmišljaju o pokretanju startupova.
Brushies su ove godine već predstavili na nekoliko sajmova – IFA Berlin, Bug Idea Knockout i na WebSummit Lisbon te su dosadašnji dojmovi i reakcije iznimno pozitivni. Pokazalo se kako su ljudi prepoznali problem koji Brushies rješava i, s obzirom na to da brojni roditelji imaju slične probleme, zainteresirani su za Brushies i namjeravaju ga kupiti.
Ovaj proizvod trenutno je u fazi finalizacije i pripreme za prodaju – naručuju se posljednje plastike, dovršavaju dvije igre te se naporno radi na marketingu i pripremama za prodaju te bi Brushies početkom sljedeće godine trebao biti spreman za slanje kupcima.