Autoceste bez svih potrebnih dozvola gradili su i u promet puštali bivši ministri Čačić i Kalmeta. Svatko u svojemu kraju. Za vrijeme Radimira Čačića puštena je u promet sporna autocesta Zagreb - Goričan. Na toj prometnici nedostaju dozvole za čak 45 kilometara autoceste.
Pročitajte i ovo
zatvoreni dijelovi autoceste
Dijelovi Hrvatske pod snijegom, iz zimske službe Bosiljevo poručili: "Oni su najveći problem, stvaraju zastoje..."
Uhićen je
Pogledajte što su njemački policajci pronašli u plastičnim vrećicama u autu: Vozač nije želio objasniti o čemu se radi
Dionice koje je pak u promet pustio Božidar Kalmeta nemaju dozvolu za 15 kilometara i za jedan prateći uslužni objekt. Sporna je dionica od Zadra do Benkovca. Iako je od toga prošlo i desetak godina, sve potrebne dozvole nemaju ni danas.
VIDEO Šokantna spoznaja o hrvatskim autocestama!
'Otvaranje autocesta dosad i sama gradnja su bili dijelom razvojni projekt, a dijelim i politički. Jer bio sam svjedok na mnogim otvaranjima kad su se asfalt polagali isti dan kada se otvara autocesta, izvlačila linija, samo da bi se dostigao nekakav datum', rekao je Mijat Stanić, predsjednik Nezavisnog cestarskog sindikata.
Čačić ni Kalmeta danas ne daju izjave o ovome. A vladajući trenutačno u autocestama vide spas - vrijedna je to imovina koju lako mogu unovčiti i dijelom zakrpati proračunsku rupu. No, prijeti li nepotpuna papirologija ostvarenju tih planova?
'Očito da to je jedna prepreka davanja autocesta pod koncesiju, ali nije jedina prepreka. Zapravo jedina prava prepreka davanja autocesta pod koncesiju jest referendum koji pripremamo', kaže Stanić.
Detalje o predstojećem referendumu organizatori - 14 udruga i sindikata - objavit će u ponedjeljak.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook