Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

U Novom Vinodolskom održava se Tvitomanija, najveća regionalna konferencija koja povezuje profesionalce s područja društvenih mreža. U idućih nekoliko dana razmijenit će znanja i iskustva o načinu na koji se društvene mreže mogu iskoristiti u svakodnevnom živitu, ali i u politici, turizmu pa i gospodarstvu.


Velik potencijal društvenih mreža iznimno smo brzo prepoznali. 'Ima jako velik broj internet profesionalaca, jako sposobnih agencija u usporedbi s puno većim tržištima poput Njemačke ili SAD-a. Hrvatska se tu posebno ističe ako pogledamo da ima samo desetak agencija koje se bave isključivo društvenim mrežama, što mislim da je presedan za Europu', kazao je Ivan Brezak Brkan, stručnjak za društvene mreže.

Vezani članci Sudar kod Novog Vinodolskog (Foto: Goran Kovacic/PIXSELL) U sudaru kod Novog Vinodolskog teško ozlijeđeno sedam osoba, u jednom od vozila bili migranti Sudar kod Novog Vinodolskog (Foto: Tunera.info) Teška nesreća kod Novog Vinodolskog: Izbjegavao policiju pa izazvao frontalni sudar, stradala i petorica ilegalnih migranata

Nova platforma otvorila je i mnoge nove mogućnosti. 'Postoje mnoge firme koje su uspjele postati uspješne radeći projekte, odnosno softvere, aplikacije na društvenim mrežama. Na primjer hrvatski Farmeron', kazao je Zoran Torbica, direktor konferencije.

>>
Počela druga po redu Tvitomanija

No ne morate biti genije i smisliti svoju aplikaciju, putem društvenih mreža možete pronaći sredstva za pokretanje bilo kojeg posla. 'Javljaju se novi modeli pomoću kojih se mogu financirati, kako poduzetničke ideje, tako i neke altruističke ili čisto kreativne', kazao je Hrvoje Hafner, predavač na konferenciji.

Društvene mreže sve više koriste i političari. 'Pametni političari koriste društvene mreže osobno i ostvaruju direktan kontakt s ostalim korisnicima mreža', kazao je Torbica.

Društvene su mreže izmijenile i medije. Gotovo da nema događaja koji može proći neopaženo. Građani su postali novinari. 'Mediji dobiju fotografiju ili videozapis događaja na kojima ne mogu i pored sve svoje dobre volje da budu prisutni u određenom momentu', kazala je Aleksandra Petrovski, predavačica na konferenciji.

Turizam bez novih medija nemoguće je pak i zamisliti. 'Ako pogledamo koliko fanova HTZ ima na svojoj FB stranici Love Croatia, gotovo 820 tisuća fanova, onda to govori dovoljno koliki je to potencijal', kazala je Meri Matešić, direktorica HTZ-a.

Samo s ove konferencije u virtualni će svijet otići desetci tisuća fotografija i videozapisa. Promocija je to koju se teško novcem može kupiti.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook