Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Svjetska turistička elita okupila se u Londonu na jednom od najvećih svjetskih sajmova turizma! Ozbiljne pripreme za iduću godinu započela je i Hrvatska, a naši su izlagači Britancima ponudili najbolje od najboljeg!


Britancima se najviše sviđa kulturni turizam, hrvatska vina, i aktivni turizam poput jedrenja. Svjetski sajmovi poput sajma u Londonu izuzetna su prilika za predstavljanje Hrvatske. U Londonu se svake godine okupi čak 50 tisuća turističkih profesionalaca i više od 5 tisuća izlagača. Među njima Hrvatska plijeni pažnju izgledom svog štanda koji nas predstavlja kao modernu turističku zemlju. Na njemu su se već danas, prvog dana sajma, zaustavile tisuće Britanaca kojima bi naša zemlja mogla postati odredište za ljetovanje iduće godine.

Vezani članci Koronavirus u Velikoj Britaniji, ilustracija Prvo mjesto na listi smrtnosti od COVID-19 opet drži jedna europska zemlja, među najgorih 20 je i Hrvatska New York i Dubrovnik (Foto: Dnevnik.hr/Grgo Jelavic/PIXSELL) Danas prvi direktni let iz SAD-a za Hrvatsku: "Vidio sam cijeli svijet, ali povezao sam se s Hrvatskom. Tamo ću pustiti korijenje"

U londonskoj gužvi vode se dogovori, pregovori, sastanci. Krajnji cilj je što više turista. 'Mi smo sretni i zadovoljni da smo i ove godine imali porast dolazaka u Hrvatsku za čak 22 posto za 9 mjeseci i da smo već u 9 mjeseci dosegli tu magičnu brojku', kaže Meri Matešić, direktorica HTZ-a. No, konkurencija je ostalih zemalja oštra. Za turiste se bore narodnim nošnjama, slatkim delicijama, voćnim poslasticama. Hrvatska, pak, ugodnim pristupom.

>> Nova strategija hrvatskog turizma - difuzni hoteli!

'Britanci se po običaju najviše interesiraju za Dubrovnik, to im je najzanimljiviji grad', kaže izlagačica Gabrijela Lučić. Prepoznali su nas i stručnjaci svjetskog glasa. 'Destinacije se danas ne ocjenjuju po tome što imaju, nego što čine. Najveća prednost Hrvatske je što turizam shvaća ozbiljno', kaže Taleb Raifai, glavni tajnik Svjetske turističke organizacije.

Iz Londona stižu i najave novih poteza ministarstva. 'Mi ćemo, evo, sljedećih tjedana raspisati nekoliko natječaja vezano za neke investicije u turističkom sektoru. Radi se o Kuparima, radi se o Brijuni rivijeri, radi se o još jednoj lokaciji u Puli', kaže ministar turizma Veljko Ostojić. Sve će one trebati nove posjetitelje, koji će šarene boje londonskog sajma zamijeniti hrvatskim plavetnilom.

Da bi Britanci jeftinije došli do hrvatskih ljetovališta, vode se pregovori s niskotarifnim kompanijama. Sve bi trebalo uroditi većim brojem linija prema Hrvatskoj, koje će biti dostupne i povoljne. Inače, britanski turisti dosta su različiti od nas. Oni svoje godišnje odmore već pomno planiraju za iduću godinu. Mnogi od njih već točno znaju kad će uzeti slobodne dane, gdje će ljetovati pa čak i koliko će potrošiti. Za one neodlučne vremena ima još. Ljepote Hrvatske na londonskom će sajmu moći upoznavati još puna 3 dana.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook