Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Sve više pritužbi

Do majstora ni za lijek: Ostao bez tisuća eura zbog tuđe neodgovornosti, ali jedna ga stvar najviše boli

Aktualno Galerija Muke potrošača - 6 Muke potrošača - 6 Foto: DNEVNIK.hr Muke potrošača - 5 Muke potrošača - 5 Foto: DNEVNIK.hr Muke potrošača - 4 Muke potrošača - 4 Foto: DNEVNIK.hr Muke potrošača - 3 Muke potrošača - 3 Foto: DNEVNIK.hr +4 Muke potrošača - 2 Galerija 1/9 >>
Naručio je stolariju i dao za nju tisuće eura. Prošlo je gotovo godinu dana, od stolarije ni s, a nije vidio ni svoje eure. Što je najgore, nije jedini. To je samo jedna u nizu priča. Udruzi za zaštitu potrošača stiže sve više pritužbi na neodgovorne tvrtke i majstore.

Vrata ne klize, ali su skliznuli euri. Prije gotovo godinu dana Samuel je od jedne tvrtke naručio stolariju jer je adaptirao kuću. Sve je uredno platio avansno, dao je gotovo 24.000 eura.

Pokušavao je razgovarati s vlasnikom, ali bez rezultata. Prijavio je sve policiji i inspekciji. I, kaže, nikom ništa. I ekipa Dnevnika Nove TV poslala je upit toj tvrtki, ali nije dobila odgovor.

Samuel Halupecki iz Daruvara kaže kako je ta tvrtka sad u stečaju.

Preostao mu je sad sudski spor. U Udruzi za zaštitu potrošača kažu da im se javilo još ljudi s istim problemom i s istom tvrtkom. No kažu da se malo toga sada može učiniti.

"Gotovo ništa. Jedino što im ostaje je sudska tužba. A znate kako je s našim sudovima. Sad su u štrajku, a i kad rade, kao da su u štrajku. Dok se dočeka pravomoćna presuda, nema više ni tvornice ni proizvoda", kaže Ana Knežević iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača.

Pročitajte i ovo Mladići čiste nered Pohvalni potez Mladići koji su pomogli policajcima počistiti nered nisu huligani: "Odlučili smo uskočiti i pomoći"

Da bi priča bila bizarnija, Samuela je na povratak iz inozemstva potaknuo Vladin poziv. Nije na kraju dobio ni poticaje. Pored svoje kuće, s troje djece i suprugom živi kod roditelja. No, kaže, jedno ga najviše boli.

"Najviše ova bahatost u Hrvatskoj, ove službe koje ne odrađuju posao kako bi trebale. Baš u ovakvim situacijama", kaže Samuel.

Sve više građana žali se Udruzi za zaštitu potrošača na majstore koji uzmu novac pa ne obave posao ili ga obave djelomično. Uz ljude koji pošteno i odgovorno odrađuju posao, ima i onih neodgovornih. Da bi dobili majstora, ljudi pristaju na svašta.

"Ljudi pristaju da im se posao odradi bez računa. Kad se posao odradi bez računa, onda se ništa ne može napraviti. Državni inspektorat na to ne reagira, ako prijave Poreznoj, i oni su odgovorni i zapravo su u jako velikim problemima. Onda bolje da to nisu ni radili jer ovako nemaju ni novac ni obavljen posao, a inače bi bio samo neobavljen posao", kaže Knežević.

Pročitajte i ovo Pregled tjedna - Ivana Petrović Ivana Petrović Pregled tjedna: Snimka zlostavljanja djece u osječkom domu najgore je što smo čuli u proteklome tjednu

Posla ima, ali nema tko raditi. Tihomir je plinoserviser. Ujesen ima pune ruke posla s bojlerima, a kvalitetnog zaposlenika teško je naći. Zbog količine posla neke klijente mora i odbijati.

"Nemam toliko godina obrt da bih mogao obećavati na pet strana i započeti. Tamo gdje sam započeo, to moram i završiti", kaže Tihomir Mihalić.

I Samuel s početka priče htio bi ovu priču završiti i živjeti u kući sa stolarijom koju je pošteno platio, izvijestila je reporterka Dnevnika Nove TV Sanja Vištica.

Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.


 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene