Građani Dubrovnika žale se kako bi trebalo više vožnji autobusima u gradskom prijevozu. Istovremeno, gradska tvrtka zadužena za javni prijevoz povremeno prevozi i putnike s kruzera te zarađuje poprilične svote.
Gradski prijevoznik koji vozi goste s kruzera koristi skraćenu rutu prema povijesnoj jezgri i ne plaća zaustavljanje za ukrcaj i iskrcaj putnika, a privatnici negoduju.
Luko Miloslavić, vozač autobusa, kaže da je agencija morala napraviti najavu i da je za ukrcaj i iskrcaj morala platiti 110 eura.
Od takve naplate zaustavljanja na Pilama, i transferima s kruzera i izletničkim autobusima, Grad je samo u ovoj godini uprihodovao čak milijun i 600 tisuća eura, dok je prošle godine to bilo milijun eura.
Predsjednica Udruge autobusera Ragusa Bus Vesna Lukić kaže kako konkurencija ne postoji.
Pročitajte i ovo
ANALIZA IVANA ODRČIĆA
Dolazi zima, hoćemo li se imati čime grijati? Najveći rizik leži u odlukama dviju država: "Tim činom cijene plina bi eksplodirale"
Gradska tvrtka u ovoj godini od prijevoza putnika s kruzera zaradila je 190.000 eura. Gradonačelnik uvjerava da nije bitna zarada, nego smanjenje gužvi.
"Ključna je brža protočnost putnika, jedan harmonika-autobus može ukrcati 140 putnika, a jedan obični autobus 50 putnika. U interesu je građana rasterećenje prometa i to je ključ", poručuje Mato Franković, gradonačelnik Dubrovnika.
Pročitajte i ovo
Analiza Ivana Odrčića
Bukti novi rat u svijetu: Slijedi li nam još jedan val rasta cijena hrane, plina i nafte?
U interesu je građana kvalitetan javni prijevoz, ali i cijena usluge. A kakva je ta cijena uz dodatne prihode gradske tvrtke? Od Dubrovnika su po iznosu mjesečne karte jeftiniji i Osijek i Pula, Zadar, Rijeka, Split - skuplji je samo Zagreb za jedan euro.
Više o ovome pogledajte u videoprilogu.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.