Za 40 posto mladih u Europskoj uniji rast cijena i troškovi života predstavljaju najveći izvor zabrinutosti. U Hrvatskoj je ovaj problem još izraženiji – 41 posto ispitanika smatra da bi rastuće cijene trebale biti glavni prioritet Unije u idućem razdoblju.
Mladi u Hrvatskoj smatraju da podjednaku važnost imaju gospodarstvo, otvaranje radnih mjesta i rješavanje stambenog pitanja. Uz ekonomske probleme, ističu problem klimatskih promjena. U Hrvatskoj je borba protiv klimatskih promjena prioritet za 28 posto mladih.
Već dugo vremena društvene mreže glavni su izvor informacija. Instagram je najpopularniji među mladima u Europi (47 posto), a slijedi ga TikTok (39 posto). U Hrvatskoj je situacija nešto drugačija – Facebook je i dalje na prvom mjestu (54 posto), slijede YouTube (35 posto), Instagram (33 posto) i TikTok (29 posto). Ovi podaci pokazuju kako se navike mladih razlikuju ovisno o regiji te kako društvene mreže postaju sve važniji kanal za komunikaciju i informiranje, ali i dezinformacije.
Istraživanje će biti važan doprinos i Europskom skupu mladih, koji će se održati u Strasbourgu 13. i 14. lipnja.
Sve detalje ove priče doznajte u prilog reportera Dnevnika Nove TV Luke Bjelice.
Pročitajte i ovo
Nesreća u Torontu
VIDEO/FOTO Drama na aerodromu: Zrakoplov se preokrenuo prilikom slijetanja
Pročitajte i ovo
Mračne tajne farme
Horor na farmi! Silovali životinje i sve snimali, u štale dovodili i druge muškarce