Kada ste posljednji put reklamirali kupljenu robu ili se požalili na neku uslugu?
Podijelite
Povodom Međunarodnog dana potrošača ekipa Provjerenog je uz pomoć dva statista testirala kako će prodavači na tržnici, u mesnici i trgovini reagirati na zahtjeve kupaca/ potrošača.
''Da sam na njenom mjestu ja bi me isprašio van. Sam sebi sam bio dosadan, sa žmirkanjem i sa zatvaranjem očiju'', rekao je Tihomir, jedan od statista koji je glumio zahtjevnog kupca. No, prodavačica je ostala ljubazna i smirena. ''Svaka joj čast, jako je strpljiva, razumna, onaj smješak čarobni uvijek na licu'', zaključio je Tihomir.
Zašto rijetko tražimo ostatak novca na blagajni, pojasnila im je Tanja Popović iz Centra za edukaciju i informiranje potrošača. ''Radi se o tome da mi živimo po mentalitetu 'Nije beg cicija' i potrošači ne žele tražiti nekakav sitniš, a ako žele, to im je često neugodno jer je red iza njih'', rekla je Popović.