Riječ je o materijalima za prvi, peti i sedmi razred osnovne škole, prvi razred gimnazija te za općeobrazovne predmete u strukovnim školama koji su usklađeni s novim predmetnim kurikulumima.
Pročitajte i ovo
Bolest modernog društva
Želite li ovo svojoj djeci? Problem može eskalirati i do poremećaja ovisnosti
Pitanje prioriteta
Poslodavci ne vide priliku: "Jaz u njihovu zapošljavanju u Hrvatskoj među najlošijima je u Uniji"
"Novi se udžbenici razlikuju od prethodnih po tome što pomažu učenicima razvijati generičke kompetencije, tako da na kraju obrazovnog ciklusa uistinu imamo ljude koji misle, koji znaju kako funkcionira svijet oko njih", izjavila je članica Uprave Školske knjige Matilda Bulić.
Istaknula je i kako je osnovni materijal za učenje ostala tiskana knjiga jer je dokazano da djeca još uvijek iz njih bolje uče, ali i da je ona postala nosač digitalnog sadržaja koji se nalazi na platformama e-sfera i mozaBook.
"Tehnologija je upotrijebljena sa svrhom da se djeci pokaže da je škola jednako zanimljiva kao i svijet koji ih okružuje", kazala je Bulić te dodala da platforme e-sfera i mozaBook, uz digitalizirane udžbenike, sadrže i dodatne sadržaje poput igara, kvizova i 3D prikaza.
E-sfera je u potpunosti prilagođena ishodima hrvatskoga kurikuluma, naglasila je Bulić, dodavši da se platformi pristupa skeniranjem kodova koji se nalaze u tiskanim udžbenicima, i na taj način dolazi do dodatnog sadržaja, poput digitaliziranih udžbenika i drugog popratnog sadržaja.
"Digitalni materijali omogućuju prilagodbu sadržaja djeci s poteškoćama, ali i darovitoj djeci daju mogućnost dubljeg istraživanja teme", kazala je istaknuvši da su uz udžbenike za frontalnu primjenu "Škole za život", pripremljeni i oni za nastavak eksperimentalne provedbe tog programa u 48 osnovnih i 26 srednjih škola u Hrvatskoj.
Rok od 15 dana za odabir novih udžbenika za frontalnu primjenu kurikularne reforme počinje 1. lipnja. (Hina)