Gočin je rekao kako su zbog toga državne institucije koje su rješavale te predmete morale znati da se radi o osuđenom silovatelju. U vezi jedne od tih prijava inspektor cestovnog prometa za područje Karlovca rekao mi je kako je sindikat 'za svjedoka dao čovjeka koji ima kriminalni dosje', što znači da je znao za Paravinjinu prošlost, rekao je Gočin.
Pročitajte i ovo
Vrtača duboka 9 metara
Danima su tragali za ženom koja je propala u zemlju, sada je otkriveno što joj se dogodilo
Potraga
Djevojka nestala u Limskom kanalu, ozlijeđena je
Osim toga, Paravinja je, po našim informacijama, radio za najmanje pet poslodavaca, a da ga nitko od njih nije poslao na liječnički pregled niti tražio potvrdu o nekažnjavanju, kaže Gočin.
Pri tome je u jednom trenutku radio u dvije tvrtke istovremeno. Sindikatu se konkretno obratio posljednji put zbog problema s jednim poslodavcem jer mu je poslodavac izdao krivotvoreno uvjerenje za upravljanje viličarom. Sindikat je naveo da je o ovom problemu upoznao policiju i nadležne inspekcije.
'U kakvoj mi to državi živimo'
Paravinja je čak bio na razgovoru u policijskoj postaji Obrovac zbog prijave o krivotvorenom dokumentu, no nitko, od MUP-a do Državnog inspektorata, nije reagirao na činjenicu da je bio osuđen za silovanje u susjednoj državi, napominju u sindikatu.
Koliko u današnjoj Hrvatskoj osuđenih ubojica i silovatelja ima na ulici jer nisu izručeni državama u kojima su počinili zločine, upitali su čelnici Sindikata hrvatskog vozača.
Paravinja je čak bio na razgovoru u policijskoj postaji Obrovac zbog prijave o krivotvorenom dokumentu, no nitko, od MUP-a do Državnog inspektorata, nije reagirao na činjenicu da je bio osuđen za silovanje u susjednoj državi, napominju u sindikatu
U kakvoj mi to državi živimo, upitao je savjetnik sindikata Damir Gašparović upozorivši kako u prometnom sektoru vlada ogroman nered, zbog čega je moguće da doslovce bilo tko može postati vozačem i izazvati tragediju na cesti. Pojedini vozači voze bez propisanog odmora čak i autobuse s djecom, a neki voze kamione pretovarene s teretom i do 20 tona većim od dopuštene težine, što je sve apsolutno protuzakonito, međutim inspekcije ne reagiraju. Koliko ljudi treba još platiti glavom da bi država počela funkcionirati, kaže Gašparović.
'Mogao je napravit mnogo više zla'
'Dragan Paravinja mogao je napraviti mnogo više zla. U jednom kaznenom djelu koje se vodi na sudu u Šibeniku teretno motorno vozilo Državno odvjetništvo je okarakteriziralo kao opće opasno sredstvo. Ovaj čovjek je dan i noć upravljao opće opasnim sredstvom', izjavio je Miljenko Gočin iz Sindikata hrvatskog vozača.
'Prema izjavama Dragana Paravinje njega je zaustavila policija u Gospiću gdje je dobio kaznu zbog prekomjerne vožnje od 6.700 kuna', rekao je Gočin i dodao da je od Paravinja tražio poslodavca da on plati kaznu jer su imali takav dogovor
Čelnici sindikata ujedno su na konferenciji iskoristili priliku da upozore na nesređene odnose u cehu vozača kao i na njihove loše uvjete rada. (A.E./Agencija VLM)