Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Novi imidž

Razvojna strategija turizma 2012: Nismo više samo zemlja sunca i mora

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
U Ministarstvu turizma predstavljena je strategija razvoja turizma do 2020. godine.

Strategija bi, ponajprije, trebala dati novu razvojnu viziju hrvatskog turizma. Najviše pozornosti posvetit će se povlačenju novca iz fondova Europske unije. Razvojna strategija u idućih nekoliko godina trebala bi intenzivno raditi na imidžu turizma. Nismo više samo zemlja sunca i mora, imamo štošta toga ponuditi, moglo se čuti na današnjem predstavljanju. Također, da smo cjenovno konkurentni u odnosu na zemlje iz okruženja.

Pročitajte i ovo Uvođenje reda u Splitu - 4 Otvorena sezona uriniranja Pokušavaju uvesti red među razuzdane turiste: Svima koji ne poštuju pravila prijete velike kazne Reklama Hrvatske turističke zajednice na Times Squareu Početak turističke sezone Slike Hrvatske i na njujorškom Times Squareu, ali po kojoj cijeni - ne žele otkriti

'Bez izrade strategije ne možemo upravljati svojom turističkom budućnošću u koliko ne definiramo jasne ciljeve ukoliko neznamo gdje želimo', rekao je ministar Veljko Ostojić.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene