Obavijesti Video Pretražite Navigacija
izvanredna

Grbin oštro po Ustavnom sudu: "Šeparović misli da vlast pripada njemu. Popišali su se na sve nas"

Konačna izvješća

Objavljeno koliko su kandidati potrošili na kampanju, iz Škorina tima objasnili trošak od "0 kuna" za društvene mreže

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Devet predsjedničkih kandidata koji nisu ušli u drugi krug izbora imali su obavezu DIP-u dostaviti podatke o troškovima kampanja. Na stranicama Državnog izbornog povjerenstva unesena su konačna financijska izvješća.

Miroslav Škoro je, prema konačnom izvješću, 'rekorder' prošlih izbora s manjkom od 364.705,12 kuna.

Pročitajte i ovo Uloga društvenih mreža - 1 Izbori su sve bliže Kupuju se Vijetnamci i vrijeđa opozicija, a što o kampanji na društvenim mrežama kažu glasači? "To nije politika, to je onda zabava" Ilustracija Paket iz inozemstva Čekala je paket sa zlatom i vrijednosnim papirima, uplatila novac, ali uskoro je shvatila da mora nazvati policiju

U njegovom izvješću piše i da je za oglašavanje na društvenim mrežama potrošeno 0 kuna, no prema podacima Facebooka kampanje Miroslava Škore od ožujka 2019. do danas stajale su 10.727 eura.

O čemu se radi, pitali smo njegova glasnogovornika Matu Mijića koji kaže da je podatak s Facebooka točan, no računovodstveni servis koji je izradio izvješće taj je trošak stavio u drugu rubriku.

"Državno izborno povjerenstvo ne traži da se stavke nužno segmentiraju. Podatak koji ima Facebook je točan i to je iznos koji je izdvojen za kampanje na Facebooku i Instagramu. Računovodstveni servis koji je radio izvješće to je upisao u rubriku 'računalne usluge' i 'ostale nespomenute usluge", kazao je za DNEVNIK.hr Mate Mijić.

Navodi da je on u izborni stožer došao 15. srpnja. "Oglašavanje je počelo prije službene kampanje, no u zadnjih desetak dana kampanje je potrošeno više novca nego u mjesecima prije tog vremena", dodao je i naveo da je praćenje troškova od ožujka, kako to navodi Facebook, vjerojatno stvar do te društvene mreže.

Nejednaki podaci i za Mislava Kolakušića

U izbornoj kampanji najmanje je potrošio, prema konačnom izvješću na DIP-ovoj stranici, Mislav Kolakušić. Prijavio je trošak od - 24 kune. No, na stranici troškova kampanje na Facebooku, stoje malo drugačiji podaci. Tamo, naime, piše da je Mislav Kolakušić za jednu kampanju na toj društvenoj mreži potrošio 801 euro.

Što se tiče drugih kandidata, Dario Juričan dobio je i potrošio 268.224,82 kune i završio kampanju s nulom kao i Dejan Kovač koji je u kampanji potrošio 84.396,61 kuna. Dalija Orešković u kampanji je dobila 24.000 kuna, a završila ju je s 1.257,31 kuna viška.

Katarina Peović u konačnom izvješću navela je primitak u iznosu od 120.002,39 kune, a kampanju je završila s 15.321,02 kunom viška. Ivan Pernar prijavio je 30.869,57 kuna primitaka, a kampanju je završio s viškom od 476,87 kuna. Nedjeljko Babić u kampanji je na nuli s potrošenih 11.374,16 kuna, Anto Đapić je imao 4500 kuna primitaka, a kampanju je završio 'u plusu' od 167,01 kune.

Zoran Milanović iz SDP-a i Kolinda Grabar-Kitarović iz HDZ-a, dvoje kandidata koji su ušli u drugi krug izbora, svoja konačna izvješća moraju dostaviti najkasnije do 4. veljače.

 

 

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene