Miroslav Škoro je, prema konačnom izvješću, 'rekorder' prošlih izbora s manjkom od 364.705,12 kuna.
Pročitajte i ovo
2 posto razlike
Napeti predsjednički izbori u Republici Srpskoj: Jedan kandidat proglasio pobjedu, drugi poručio da "nije gotovo"
Važna odluka
Ova država zabranjuje društvene mreže djeci mlađoj od 16 godina: Što to znači i kako će funkcionirati?
KINA I JAPAN
Sukob se pogoršava: "To signalizira potencijalni napad"
Oglasila se premijerka
Snažan potres pogodio Japan, osjetio se i u Rusiji: Izdano upozorenje, cunami pogodio dijelove zemlje, evakuacija u tijeku
Šokirao objavom
Orban tvrdi: "Bruxelles se priprema za rat s Rusijom. Već je određen i datum"
U njegovom izvješću piše i da je za oglašavanje na društvenim mrežama potrošeno 0 kuna, no prema podacima Facebooka kampanje Miroslava Škore od ožujka 2019. do danas stajale su 10.727 eura.
O čemu se radi, pitali smo njegova glasnogovornika Matu Mijića koji kaže da je podatak s Facebooka točan, no računovodstveni servis koji je izradio izvješće taj je trošak stavio u drugu rubriku.
"Državno izborno povjerenstvo ne traži da se stavke nužno segmentiraju. Podatak koji ima Facebook je točan i to je iznos koji je izdvojen za kampanje na Facebooku i Instagramu. Računovodstveni servis koji je radio izvješće to je upisao u rubriku 'računalne usluge' i 'ostale nespomenute usluge", kazao je za DNEVNIK.hr Mate Mijić.
Navodi da je on u izborni stožer došao 15. srpnja. "Oglašavanje je počelo prije službene kampanje, no u zadnjih desetak dana kampanje je potrošeno više novca nego u mjesecima prije tog vremena", dodao je i naveo da je praćenje troškova od ožujka, kako to navodi Facebook, vjerojatno stvar do te društvene mreže.
Nejednaki podaci i za Mislava Kolakušića
U izbornoj kampanji najmanje je potrošio, prema konačnom izvješću na DIP-ovoj stranici, Mislav Kolakušić. Prijavio je trošak od - 24 kune. No, na stranici troškova kampanje na Facebooku, stoje malo drugačiji podaci. Tamo, naime, piše da je Mislav Kolakušić za jednu kampanju na toj društvenoj mreži potrošio 801 euro.
Što se tiče drugih kandidata, Dario Juričan dobio je i potrošio 268.224,82 kune i završio kampanju s nulom kao i Dejan Kovač koji je u kampanji potrošio 84.396,61 kuna. Dalija Orešković u kampanji je dobila 24.000 kuna, a završila ju je s 1.257,31 kuna viška.
Katarina Peović u konačnom izvješću navela je primitak u iznosu od 120.002,39 kune, a kampanju je završila s 15.321,02 kunom viška. Ivan Pernar prijavio je 30.869,57 kuna primitaka, a kampanju je završio s viškom od 476,87 kuna. Nedjeljko Babić u kampanji je na nuli s potrošenih 11.374,16 kuna, Anto Đapić je imao 4500 kuna primitaka, a kampanju je završio 'u plusu' od 167,01 kune.
Zoran Milanović iz SDP-a i Kolinda Grabar-Kitarović iz HDZ-a, dvoje kandidata koji su ušli u drugi krug izbora, svoja konačna izvješća moraju dostaviti najkasnije do 4. veljače.