Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Potpredsjednik Vlade i ministar gospodarstva Damir Polančec i predstavnici uprava brodogradilišta nakon današnjeg su sastanka užeg vladinog tima o drugom krugu privatizacije brodogradilišta izrazili zadovoljstvo sastankom i ocijenili ga korakom naprijed u pronalaženju rješenja vezano za uvjete za drugi krug privatizacije šest hrvatskih brodogradilišta.


'Vrlo sam zadovoljan današnjim sastankom, vjerujem da smo na pravom putu', kratko je nakon sastanka u Banskim dvorima novinarima izjavio Polančec. Najavio je da se razgovori s upravama brodogradilišta nastavljaju u srijedu. Ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta ocijenio je kako je učinjen korak naprijed. Brodogradnja nije lako pitanje, ali danas je postignut napredak, kazao je. Da su nakon razgovora na pragu rješenja za natječaje za drugi krug privatizacije brodogradilišta potvrdili su i čelnici brodogradilišta koji, kao ni drugi sudionici sastanka, nisu željeli iznositi detalje razgovora. 'Mogu poslati umirujuću poruku, ide se u pozitivnom smjeru', kazao je predsjednik Uprave Brodosplita Srđan Kovač odgovarajući na pitanje kakvu poruku može dati sindikatima.

Sastanak 'dobar i konstruktivan'

Vezani članci Andrej Plenković Premijer o ukidanju prešutnih prekoračenja: ''Tražit ćemo rješenje koje neće ugroziti egzistenciju građana''. Objavio tko će i dalje primati državnu potporu Slika nije dostupna Počeo proces privatizacije 5 brodogradilišta

Karte su na stolu, razgovara se otvoreno, kazao je. Upitan vidi li kupaca u drugom krugu, Kovač je izjavio kako bi kupaca moglo biti, ako se definira dobar model u drugom krugu. Sastanak je bio dobar i konstruktivan, a pojedinosti dogovora bit će poznate kad se usklade s državnim odvjetništvom i Europskom komisijom, izjavio je predsjednik Uprave Brodotrogira Mateo Tramontana. S ocjenama da su razgovori bili dobri složio se i direktor Brodogradilišta Kraljevica Irvin Badurina koji je, na upit koliki su ukupni troškovi restrukturiranja svih šest škverova od 31. ožujka 2006. do danas, odgovorio kako su oni oko 12 milijardi kuna.

Neslužbeno se doznaje kako je kao jedan od prijedloga u razgovorima spomenuta mogućnost smanjenja učešća investitora u troškovima restrukturiranja, a taj je uvjet u prvom krugu bio udio od najmanje 40 posto, a spominje se i mogućnost povećanja naknade za pomorsko dobro. (Hina)