U srpnju 2021. podizanjem zadnjeg, 165. segmenta čelične rasponske konstrukcije, Pelješki most spojen je s kopnom. Dugoočekivani projekt bliži se kraju i u promet bi trebao biti pušten sredinom iduće godine. Donosimo veliku galeriju radova na mostu od početka u 2009. do danas.

Galerija


Početak radova na mostu prvi put je najavljen je 2009. godine za vrijeme vlade Ive Sanadera, no radovi su počeli tek 31. srpnja.

Ivo Sanader najavio je izgradnju mosta 2009. godine
Početak radova na Pelješkom mostu najavljen je 2009. godine - 3 Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL/Pixsell

Vezani članci Pelješki most iz zraka - 5 Pelješki most iz zraka: Pogledajte kako danas izgleda jedno od najvažnijih gradilišta u Hrvatskoj Vatromet nakon spajanja Pelješkog mosta Kako napreduju radovi na Pelješkom mostu mjesec dana nakon spektakularnog spajanja? Grci priznaju problem s pristupnom cestom, otkrivaju je li planirani rok dostižan

Gradnja mosta za Hrvatsku je bila strateški cilj spajanja kopnenog teritorija. Važnost spajanja pelješke i neretvanske obale zorno je prikazala Udruga Zavjet koja je u rujnu 2012. organizirala akciju u kojoj su konopcem dugim 2 kilometra i 300 metara povezali plovila na trasi na kojoj je projektiran Pelješki most. Sedam godina kasnije u more su postavljeni prvi piloti koji s morskog dna nose stupove i konstrukciju mosta. Izvođač radova je kineska tvrtka CRBC.

Ivo Sanader najavio je izgradnju mosta 2009. godine
Radovi na Pelješkom mostu tijekom 2019. - 3 (Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL;/Pixsell)

Rasponska čelilna konstrukcija izgrađena je u tvornicama u Kini i brodovima dopremljena u Hrvatsku. Prvi segment ugrađen je sredinom 2020. godine, a u srpnju 2021. konstrukcija je spojena s kopnom.

Pristupne ceste, vijadukti i tuneli trebali bi biti gotovi do sredine iduće godine kada se očekuje svečano otvorenje Pelješkog mosta.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju