Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

U Indiji je sve više bogataša pa skupocjene stvari doslovce nestaju s polica trgovina. S druge pak strane 70 posto stanovništva živi s manje od 2 dolara na dan.


Sve je više bogatih Indijaca, pa tako i više skupocjenih stvari u trgovinama. Potrošnja na luksuz ovdje raste iz dana u dan. Svi vodeći brendovi računaju na bogataše ovog dijela svijeta.

Vezani članci Pad (Foto: Screenshot/Twitter) Kamera skoro snimila tragediju: Dječak preživio pad s balkona jer mu je pad ublažila rikša Učionica, ilustracija (Foto: Getty Images) Škola u Indiji na meti žestokih kritika: Htjeli spriječiti učenike da prepisuju pa im na glave stavili - kartonske kutije

'Velik je izazov tržišno se natjecati u Indiji. Veći nego, recimo, u središnjoj Kini. Pitanje je gdje voziti elegantnog Lamborghinija i gdje nositi novo skupo odijelo. Tu se luksuz tek počinje razvijati u pravom smislu riječi', kazao je Mykolas Rambus, stručnjak za navike bogatih.

Svake godine prodaja raste i do 25 posto. Dok na zapadu ljudi više štede, tu se bogataši doslovce razbacuju novcem. 'Nosimo takve stvari za posebne prigode, za neke susrete s posebnim ljudima. Kupujete skupo kada želite biti sretni i imati više samopouzdanja', kazala je Alpana Kirloskrar.

>> U Indiji zbog nasilja sve manje turista: Strankinja 35 posto manje

Dok jedni troše - drugi krpaju kraj s krajem. U Indiji čak 70 posto ljudi živi s manje od 2 dolara na dan. Unatoč alarmantnoj brojci, broj bogataša još uvijek je toliki da privlači sve vodeće robne marke.

'Indija je doista veliko tržište. Tu ima milijardu i 200 tisuća ljudi. Da samo 1 posto ljudi može kupovati luksuz - to je već dovoljno da skupi brendovi dođu u ovu zemlju', kazao je Marketinški stručnjak Sanjay Kapoor.

Krizu luksuz očito ne poznaje. Taman kada zapad odluči štedjeti, istok se raspameti. Skupa roba uvijek nađe kupca.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook