Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Cvate i internetska prodaja

Peglaju se kartice, troši se kao da sutra ne postoji: Počela sniženja, stručnjaci upozoravaju na što kupci trebaju posebno paziti

Trgovački centar/Ilustracija - 3
Trgovački centar/Ilustracija - 3 DNEVNIK.hr
Aktualno Galerija Trgovački centar/Ilustracija - 1 Trgovački centar/Ilustracija - 1 Foto: DNEVNIK.hr Trgovački centar/Ilustracija - 2 Trgovački centar/Ilustracija - 2 Foto: DNEVNIK.hr Trgovački centar/Ilustracija - 3 Trgovački centar/Ilustracija - 3 Foto: DNEVNIK.hr +0 Vlado Biljarski iz Udruge Potrošač Galerija 1/4 >>
Počeo je prvi krug zimskih sniženja. Cijene su niže i do 60 posto, a internetska je prodaja uz bok trgovačkim centrima.

Peglaju se kartice, troši gotovina – počela su sniženja. Kupuje se sve, od mobitela do nakita. No posljednji podaci pokazuju da više od 60 posto građana Europske unije kupuje putem interneta. Splićanka Franka jedna je od njih. ''Na nekim stranicama su sad sniženja i do 60 posto. Najdraže mi je kad su neka sniženja, stranice pošalju kodove tako da se na sniženje dogodi neko sniženje'', priča Franka.

Pročitajte i ovo Rad trgovina i šoping-centara Podaci DZS-a Otkrivene prehrambene navike Hrvata: Pogledajte koliko trošimo na hranu, ali i koje meso najviše jedemo Meso Istraživanje Uvjerljivo najpopularnija: Ovu vrstu mesa Hrvati sve više jedu

Ako kupac utvrdi da ih trgovac vara tako da je neposredno prije sniženja stavio više cijene, mogu sve prijaviti inspekciji, kažu u Udruzi potrošača. ''Kao potrošač imate jednaka prava kao da kupujete izvan sniženja. Ukoliko se dogodi nekakav problem s kaputom haljinom ili tehničkim uređajem, vi ste to dužni prijaviti trgovcu i imate odgovornost trgovca dvije godine otkad ste kupili proizvod'', objašnjava Dijana Kladar iz Udruge za zaštitu potrošača.

Čuvajte račune

Vlado Biljarski iz splitske udruge Potrošač kupcima poručuje da uvijek čuvaju račune i paze na uvjete poslovanja trgovaca. ''To je naročito važno jer u ovakvim situacijama potrošači vrlo često trebaju zamjenu, povrat novca ili reklamaciju proizvoda'', kaže Biljarski.

Kada je riječ o odgovornosti trgovaca, Biljarski kaže da je obvezno istaknuti redovnu cijenu, ali i onu na sniženju. ''Sniženja mogu trajati najdulje 60 dana, i iako trgovci mogu i nakon isteka tog roka nastaviti prodavati robu po sniženoj cijeni, ali ju ne smiju oglašavati kao sezonsko sniženje'', poručuje Biljarski. One koji kupuju putem interneta Biljarski upozorava da kupuju samo od provjerenih trgovaca te jesu li transparentni podaci o trgovini.

''Postali smo kao Ameri''

Ipak, u vrijeme sniženja ima i onih skeptičnih. ''Potroši na spizu, a na sniženje ništa. To vam je ništa, potrošačka groznica. Nema od toga ništa, ljudi moji. Mi smo postali kao Ameri, potrošiš kartice i gotovo onda, ljudi gladni, nemaju za struju. Ma, ludosti'', kaže Splićanin Darko Dilber.

Neki pak kažu da šoping nije nigdje kao što je ovdje. Jedna je žena tako došla iz Švicarske jer, kaže, u Švicarskoj ponuda nije kao u Hrvatskoj.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene