Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva Marina Matulović-Dropulić potvrdila je, odgovarajući da pelješki most ima sve potrebne dozvole za gradnju.


Na novinarsku tvrdnju da je gradnja počela prije izbora, ministrica Matulović-Dropulić je odgovorila da se već dugo najavljuje izgradnja pelješkog mosta te da je trebalo napraviti projektnu dokumentaciju, pregovarati i izdati građevinske dozvole za tako komplicirani objekat. 

Vezani članci Andrej Plenković, Nikola Grmoja, Božo Petrov (Foto: Pixell) MOST bocnuo HDZ: "Jel' ste se stisli?", HDZ nije ostao dužan: "Stislo je vas odavno" Slika nije dostupna Sanader: BiH poseže za hrvatskim teritorijem

>> Silajdžić: Početak gradnje mosta komplicira odnose Hrvatske i BiH 

>> Sanader: BiH poseže za hrvatskim teritorijem 

>> Mesić za transparentnost u vezi s pelješkim mostom 

>> 'Hrvatska ne treba suglasnost za izgradnju Pelješkog mosta'

"Ministarstvo izdalo načelnu dozvolu za sve, lokacijsku i građevinsku dozvolu za pelješki most", rekla je ministrica odgovarajući na novinarske upite na današnjem briefingu o novom Zakonu o prostornom uređenu i gradnji.

Gradnja dvotračnog mosta kopno-Pelješac, duljine 2440 i širine 21 metar, najvećeg mosta koji se trenutno gradi u Europi, trebala bi, kako je najavljeno, započeti danas. 

Jure Radić, predsjednik Uprave Instituta građevinarstva Hrvatske (IGH) rekao je jučer novinarima da će se most graditi četiri godine, cijena će mu biti oko dvije milijarde kuna, a kamen temeljac postavit će se na pelješkoj strani,
kod naselja Brijesta.

Po njegovim riječima most je projektiran za plovidbu najvećih brodova i plovidbeni raspon mu je 55 metara visine i
400 metara širine.

Glavni raspon mosta iznosi 568 metara, što je drugi po veličini raspon za tzv. ovješene mostove u Europi. 

U projektnom i izvođačkom smislu u potpunosti je proizvod hrvatskog graditeljstva.

Most će, kako je rekao, osim čvrste veze dubrovačkog područja s ostalim dijelovima Hrvatske, omogućiti i približavanje otoka Mljeta, Korčule i Lastova ostalom dijelu zemlje.

Investitor Pelješkog mosta su Hrvatske ceste d.o.o., izvođači su Konstruktor iz Splita, Viadukt i Hidroelektra iz Zagreba, a projektant je zagrebački Građevinski fakultet.