PR
PR Foto: PR

Retail park SPOT shopping park, Trogir nova je shopping destinacija za svakoga koja se smjestila u Trogiru, predio Plano u neposrednoj blizini Zračne luke - Split, na adresi Trogirska cesta 6, Trogir (Plano).


SPOT shopping park svoja vrata je svečano otvorio 14. svibnja u 9 sati, uz bogati event otvaranja popraćen raznim promotivnim akcijama, popustima i animacijama za djecu i odrasle. SPOT shopping park otvoren je od ponedjeljka do nedjelje od 9 do 21 sat i svi su pozvani u najbolji shopping u okruženju.

Vrpcu prilikom svečanog otvaranja, kojem su nazočili i brojne poznate osobe iz svijeta mode i estrade, prerezali su trogirski gradonačelnik Ante Bilić i investitor projekta Tomislav Mamić prilikom čega je trogirskoj udruzi osoba s invaliditetom "TOMS" uručen ček u iznosu od 30 tisuća kuna.

PR PR Foto: PR

Moderan koncept i bogatstvo trgovačkih, te drugih popratnih sadržaja, uz prisutnost nekoliko vrlo jakih brandova, jamče posjetiteljima raznolikost ponude i ugodnost boravka.
Ukupna vrijednost investicije iznosi 25 milijuna eura, a otvorenje novog trgovačkog centra rezultiralo je zapošljavanjem oko 300 ljudi. Prostor SPOT shopping parka prostire se na preko 11.000 četvornih metara unutar kojih je smješteno 19 trgovina i jedan ugostiteljski objekt. Retail park je izgrađen na zemljištu od 55.000 četvornih metara, a za posjetitelje je osigurano 300 parkirnih mjesta, a kao dodatna usluga je i električna punionica vozila.

U novom SPOT shopping parku kupci na raspolaganju imaju široku ponudu i mogućnost kupovine u slijedećim trgovinama – Bipa, Baby Center,Deichmann, FavBet, Galeb 1950, Galileo, Hrvatska lutrija, Intersport, KiK, Ljekarne Pablo, Mana Moda, Muller, Optika Anda, Pepco, Posteljina.hr, Sinsay, Tedi, Telemach, ZOO City, Leggiero Bar i hipermarket TOMMY, vodeći trgovački lanac u Dalmaciji.

PR PR Foto: PR

Hipermarket Tommy suvremeno je i funkcionalno opremljen, kako bi kupcima
osigurali poseban doživljaj kupovine i vrhunsku uslugu, i u kojem je predstavljen novi
unapređeni koncept Tommy hipermarketa koji donosi nove iskorake i nove
funkcionalnosti prodajnog prostora, te možemo reći da se radi o trenutačno
najmodernijem i najuređenijem maloprodajnom objektu u Hrvatskoj.
Za cjelokupan projekt TOMMY novog koncepta trgovine, od projektiranja i dizajna do
vizualnog označavanja i ostalih aktivnosti, bio je zadužen interni Tommy tim, pri čemu je
korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje.

Površina korisnog prostora hipermarketa premašuje 2.200 metara četvornih.

Ponuda Tommy hipermarketa je standardno prepoznatljiva i odlikuje se širinom asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno se ističe asortimanska ponuda mesnice, ribarnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva sa dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači, s dodatnom inovacijom – TO-GO asortimanom i novitetima na odjelima pića a posebno vinoteke.

PR PR Foto: PR

S ciljem osiguranja bolje funkcionalnosti prodajnog prostora, u hipermarketu su instalirane i brze-samoposlužne blagajne, moderniziran je i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je instaliran sustav za prihvat najnovije generacije, a primijenjeno je i niz drugih tehnoloških rješenja čija implementacija pokazuje stratešku orijentaciju Tommyja ka održivom razvoju i očuvanju okoliša.

Prodajnu mreža Tommyja čini 227 poslovnica, s preko 130.000 četvornih metara prodajnog prostora, iz čega je, kao i iz niza drugih poslovnih pokazatelja razvidno da je Tommy jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca sa velikim razvojnim potencijalom.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju