Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Iz HŽ-a tvrde

'Oštećenja na tračnicama ne ugrožavaju sigurnost prometa'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
U našu redakciju stigla je fotografija oštećene tračnice na željezničkoj stanici Zaprešić-Savska, koju je poslao čitatelj.

Čitatelj Dnevnik.hr-a koji je zamijetio oštećenje tračnica željezničke pruge na postaji Zaprešić - Savska kaže kako je oštećenje prisutno već par mjeseci. 'Nitko ništa ne poduzima, a rupa na tračnici svaki dan je sve veća i veća. To je stanica preko koje svaki dan prođe puno ljudi, možete samo zamisliti koliko bi ljudi nastradalo da dođe do nesreće', rekao je čitatelj.

Pročitajte i ovo Počelo raščišćavanje nakon željezničke nesreće - 5 Teška željeznička nesreća Sanira se pruga kod Rijeke, financijska šteta za mnoge velika: "Gradi se i privremena prometnica do mjesta nesreće" Nesreća vlaka Nema ozlijeđenih Vlak iskočio iz tračnica: Obustavljen promet, putnici se prevoze autobusima

Iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture rekli su nam da nadzor nad sigurnosti tijekom željezničkog prometa obavlja Služba sigurnosti željezničkog prometa i žičara Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. No, koliko često se taj nadzor mora provoditi, iz MMPEI-a kažu da zakonom nije propisano. 'Sukladno utvrđenom stanju pruge koji se obavlja primjenom raspoložive ispitno-mjerne opreme i vozila određuje se najveća dozvoljena vozna brzina na pruzi', stoji u priopćenju ministarstva.

'Jasno im je da oštećenja postoje'

Dodaje se kako su najveće dopuštene brzine na prugama u RH znatno niže od projektiranih brzina kako bi se dobilo na sigurnosti tijekom prometa. Iz Ministarstva tvrde da je posljednji inspekcijski pregled predmetnog dijela pruge obavljen 30. listopada 2009. godine.'U skladu sa gospodarskim prilikama i odobrenim financijskim sredstvima pruga se održava u cilju očuvanja sigurnog tijeka prometa', priopćeno je iz Hrvatskih željeznica.

Tvrde kako im je jasno da oštećnjenja tračnica postoje, no ističu kako se ona kontroliraju svaki dan. 'Takva oštećenja su česta su na mjestima gdje imamo česta pokretanja i zaustavljanja vlakova, ali ona ne ugrožavaju sigurnost prometa', rečeno je iz Hrvatskih željeznica te istaknuto kako se najmanje dva puta godišnje vrše navarivanja oštećenih mjesta.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene