Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Dok kumice strahuju za egzistenciju, sličnih problema ne bi trebali imati trgovci. Blagdanska kupovina još uvijek je u punom mahu, a mnogi čekaju i novogodišnja sniženja.


Sniženja su naravno ono što najviše privlači potrošače. Danas se u trgovačkim centrima moglo primjetiti da su Hrvati nakon trošenja uoči Božića uzeli predah, ali i on će biti kratkog vijeka.

Vezani članci Slika nije dostupna Velika akcija: Proizvod snizili za 1 lipu! Slika nije dostupna Već ste kupili nešto na sniženju? Ovo se mijenja u novoj godini

Krajem tjedna očekuje nas novogodišnja groznica, a nakon toga velika blagdanska sniženja.

>> Niže cijene: Odlaze u BiH po kućne potrepštine, bijelu tehniku i gorivo

Naravno trgovci ništa ne prepuštaju slučaju, jer znaju da je u kriznim vremenima teško nagovoriti građane na trošenje, pa čak i uz niže cijene. Od početka prosinca privlače raznim akcijama, ukrašavanjem izloga - što šarenije to privlačnije, tu je i zasipanje poštanskih sandučića prigodnim lecima i sniženja svega od odjeće, kućanskih aparata, tehnike, namještaja, posteljine, posuđa, kozmetičkih proizvoda...

'Ne kupujte gladni!'

Sniženja vrište sa svakog izloga. Pad cijena najviše se vidi na odjeći. Iako cijene hrane nisu padale, čak su i rasle, supermarketi određene proizvode ipak nude jeftinije. 

Mnogi su građani, pod snažnim marketinškim utjecajem, pali na trikove trgovaca kojim nas mame da kupujemo više. Jaka crvena boja koja ističe sniženje, mnogo svjetla, zrcala, 'kupiš tri platiš dva', samo su neki od alata kojim se koriste.

Ključno je i psihološko kreiranje cijena koje kupca uvjeri da je primjerice 99,90 zapravo bliže devedest nego sto kuna.

'Ne idite u kupovinu gladni jer ćete kupiti više. Isto tako ako nemate plan ili niste točno odredili, definirali što ćete kupiti najbolje je ne ići. posebno ako idete u društvu. Poznato je da u društvu ljudi više kupuju', savjetuje Elvira Mlivić Budeš, poslovna savjetnica i edukator.