Obavijesti Video Pretražite Navigacija
0800-0800

Navala na liniju za roditelje Hrabrog telefona

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nemaju samo djeca 1000 pitanja - kako i zašto? Mnoge nepoznanice vise i roditeljima nad glavama. Nova linija u sklopu Hrabrog telefona, namijenjena upravo njima, od svog puštanja u rad bilježi porast od 60 posto!

Imati dijete znači svakodnevno se suočavati sa različitim izazovima. Zna to i mama Lana. S troipolgodišnjim Matijom već je prošla brojne dječje faze. ''U ove tri i pol godine sa starijim sinom, najveći izazov mi je bila faza, odnosno razdoblje između druge i treće godine. To je faza ispitivanja granica, NE faza, faza prkosa'', rekla je Lana.

Pročitajte i ovo Vladimir Zelenski Osudio iranski napad Zelenski: "Izrael nije bio sam, a Ukrajina čeka mjesecima'' Cijene ekskurzija; ilustracija - 1 Cijene samo rastu Sezona krizmi, pričesti, maturalaca i ekskurzija - sve je poskupjelo: Pogledajte na čemu se ne štedi

Brojne faze, mnoštvo izazova. Posebno jer je sa šestomjesečnim Markom sve to ponovno čeka. Zato joj poziv savjetodavnim linijama za roditelje nije stran. ''Dobiti kvalitetan savjet u pravo vrijeme na pravom mjestu čini mi se neprocjenjivo'', rekla je Lana.

>>Marija Miholjek i Igor Mešin u spotu o novoj liniji Hrabrog telefona za roditelje

S tim se slažu i drugi roditelji, pa na novoj liniji Hrabrog telefona, namjenjenoj roditeljima - nema odmora. ''Velik je porast poziva, znači preko 60 posto je veći broj poziva. Linija je non-stop zauzeta, dapače roditelji zovu i u ured Hrabrog telefona, pa čak i na liniju za djecu'', rekla je Hana Hrpka, predsjednica Hrabrog telefona.

Savjet traže zbog svakodnevnih situacija, ali i zbog teških i za mališane traumatičnih događaja.

''Kako razgovarati s djetetom u procesu razvoda, kako ako se dogodila smrt u obitelji, pa čak i prilagodba na školu, na vrtić, znači općenito odgojni savjeti, postavljanje granica, adolescenti, kako im se približiti'', rekla je Sandra Tolić, programska koordinatorica Hrabrog telefona.

 Besplatan broj 0800-0800 tu je za sve roditeljske nedoumice.

Svakako ne smijemo ni zaboraviti podršku akciji koju je dala Podravka, ujedno i generalni sponzor akcije. Uz njihovu financijsku podršku, Hrabri telefon otvorio je jedinu besplatnu stručnu savjetodavnu liniju za roditelje.

Grad Zagreb i Ministarstvo socijalne politike i mladih su putem svojih natječaja za udruge podržali provedbu ovog projekta.

Akciju su svojim sponzorstvima podržali:

Terrakom se odrekao telefonskog računa Hrabrog telefona za mame i tate.

B1 plakati će besplatno staviti plakate Hrabrog telefona za mame i tate po zdravstvenim ustanovama, vrtićima i tramvajima.

Omazić d.o.o. radi dizajn i vizualna rješenja, Web2print se odriče dijela troška tiska vizualnih materijala, a Hauska i partner donirali su svoje konzultantske usluge.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene