Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Nakon objave rezultata istraživanja hrvatske europarlamentarke Biljane Borzan (SDP) o različitoj kvaliteti njihova proizvoda na hrvatskom i njemačkom tržištu britanski list "Guardian" izvijestio je kako proizvođač dječje hrane "HIPP" namjerava plasirati njemački proizvod i na police hrvatskih trgovina.


U priopćenju za javnost osječki ured eurozastupnice Borzan podsjeća kako je istraživanje, provedeno u suradnji s Hrvatskom agencijom za hranu, pokazalo da HIPP-ov proizvod, dječja hrana "Bio riža i mrkva s puretinom", uz razlike u boji, okusu i aromi, na njemačkom tršištu sadrži veći udio povrća, mrkve i krumpira, a manje riže, dok na hrvatskom tržištu, od povrća sadrži samo mrkvu te veći udio riže, ima manje omega 3 masnih kiselina, i u Hrvatskoj je 54 posto skuplji.

Vezani članci Ivana Petrović u studiju Dnevnika Nove TV - 1 "Srbiji je Kosovo provučeno kroz sva pregovaračka poglavlja. Napredak se mjeri s napretkom odnosa s Kosovom" Volker Bouffier Kontroverzna ideja premijera: Ne bi isplaćivao plaću necijepljenima u karanteni

Zastupnica Borzan pozdravila je odluku "Hippa", ocijenivši je velikom pobjedom za nju osobno, ali i za hrvatske potrošače, jer su na ovaj način "uspjeli zaštititi najranjivije, malu djecu, od plasiranja drugorazrednog proizvoda koji je manje zdrav".

Navodi kako je "HIPP" tvrdio da različit recept proizvoda ovisi o zemlji u kojoj se proizvod konzumira i navikama potrošača te ističe kako je istraživanje pokazalo da proizvođači "očito pomno paze u koju zemlju što plasiraju", dok argument o navikama potrošača u ovom drži bespredmetnim, s obzirom da se radi o maloj djeci, koja se sigurno nisu izjasnila da žele proizvod, koji osim razlike u povrću, ima i manje repičinog ulja, koje je izvor omega 3 masnih kiselina, značajnih za razvoj i zdravlje djece.

"Očekujem i od drugih proizvođača da slijede ovaj primjer", poručila je Borzan. (Hina)