Suh tek ponegdje vlažan asfalt na dionici autoceste Zagreb -Split, koja prolazi kroz Liku. Njome stalno voze i ophodari. 'Ophodnja se obavlja tri puta u 12 sati koliko traje moja smjena. Uočavamo nedostatke na cesti ako nedostaju, pomažemo ljudima koji ostanu u kvaru', rekao nam je Vladimir Holjevac, ophodar HAC-a.
Pročitajte i ovo
plaće vozača
Grad i sindikalisti bez dogovora, a zbog toga bi mogle rasti cijene voznih karata: "Zašto sve mora ići preko leđa korisnika?"
Uhićen je
Pogledajte što su njemački policajci pronašli u plastičnim vrećicama u autu: Vozač nije želio objasniti o čemu se radi
Profesionalni vozači pogotovo u ovim zimskim mjesecima uglavnom su zadovoljni radom cestara. 'Rade dobro, samo bi trebali češće izlaziti na teren kada padne snijeg', rekao je Josip Vincek, vozač autobusa.
>>'Strašno je da na najmodernijoj prometnici ljudi ginu iz najbanalnijih razloga'
U ovim zimskim mjesecima njaopasniji su izlazi iz tunela, vijadukti i mostovi, te usjeci do kojih nikad ne dopire sunce. I baš na ta mjesta cestari moraju obratiti posebnu pozornost. 'Kada su temperature ispod -6 ili -7 tada krećemo s kalcijevim kloridom koji ima jako dobro svojstvo. Cesta se ne može, takoreći, nikad zaledit', objasnio je Holjevac.
No, neki vozači ipak nisu zadovoljni održavanjem prometnica. 'Špara se puno na soli, znakovima. Na vrijeme znakove treba postaviti kako bi sudionici u prometu na vrijeme ih vidjeli. I šparaju na soli, a čim na tome šparaju ja ne mogu normalno zakočiti', rekao je Marko Ivičić, profesionalni vozač.
Kolnik nedaleko od mjesta nesreće između čvora sv. Rok i tunela sv. Rok danas je suh. No tijekom noći s padom temperatura i ovdje će se morati preventivno posipati sol. Takvim postupcima sprečavaju se nesreće poput one kod tunela Krpani kada je zbog leda na kolniku u lančanom sudaru troje ljudi izgubilo život.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook