Oleg Butković, Andrej Plenković
Oleg Butković, Andrej Plenković Foto: Kristina Stedul Fabac / PIXSELL

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković bit će novi potpredsjednik Vlade nakon što je ostavku na tu funkciju kao i na mjesto ministra financija dao Zdravko Marić.


Nakon što je obišao gradilište druge cijevi tunela Učka ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković odgovarao je na pitanja novinara, a njih je zanimalo kako to da je odlučio prihvatiti mjesto potpredsjednika Vlade za gospodarstvo, tim više jer je prije nekoliko mjeseci sam istaknuo svoje skromne intelektualne kapacitete.

''Moje intelektualne i političke sposobnosti su srednje razine, ja bih rekao, ne bih mogao više ništa preuzeti'', kazao je Butković prije nekoliko mjeseci, a na to su ga danas podsjetili novinari s obzirom na to da je odlučio prihvatiti mjesto potpredsjednika Vlade.

''Ja nikad o sebi nisam imao visoko mišljenje, uvijek sam bio skroman, mislim da ne znam sve i ne tvrdim da znam sve. Mjesto potpredsjednika Vlade je za mene, naravno, čast i ja vjerujem da svojim iskustvom, stranačkim stažom i svime što radim u resoru koji vodim 6,5 godina mogu doprinijeti da se realiziraju svi ovi projekti do kraja i da se uhvatimo u koštac sa svim izazovima koji slijede najesen'', odvratio je Butković.

''Nastojat ću svojim srednjim intelektualnim sposobnostima odraditi posao kako spada'', kazao je i dodao: ''Ja nisam ni sada imao ambicije da preuzmem taj resor, nisam se trgao za to mjesto. Nakon odlaska Marića predsjednik je odlučio i ponudio da ja to preuzmem i ja ću se potruditi da to odradim maksimalno korektno''.

Razgovor Roberta Anđušića i premijera Plenkovića VIDEO Taksist se u Dubrovniku obrušio na premijera Plenkovića i ministra Butkovića: "Mi smo prosjaci Europske unije"
Oleg Butković - 4 Hoće li Milanović zbog svađa ostati bez pozivnice za otvorenje Pelješkog mosta? Ministar Butković: "I njegova Vlada ima zasluge. Vidjet ćemo još hoće li biti pozvan"

Butković je obišao u utorak gradilište druge cijevi tunela Učka, trenutno jedne od najvećih infrastrukturnih cestovnih investicija u zemlji, koja uključuje kilometar ceste s istarske te 500 metara ceste s kvarnerske strane.

''Radovi na drugoj cijevi tunela Učka idu jako dobro''

"Radovi idu jako dobro, u ovom trenutku s obje strane, istarske i kvarnerske, do sada je ukupno probijeno više od dva kilometra nove tunelske cijevi i očekujemo kroz godinu dana spajanje i probijanje tunela u cijelosti", kazao je ministar i zahvalio svima koji su sudjelovali u realizaciji ovog važnog infrastrukturnog projekta.

Po njegovim riječima, do kraja ove godine očekuje se da će sve proceduralne stvari biti gotove, što uključuje i Europsku komisiju i odluku Vlade kako bi početkom godine krenuli radovi na završetku istarskog ipsilona odnosno zadnje faze 2B2 i 2B3, čime će se, kako je rekao "istarski ipsilon u potpunosti integrirati u prometni sustav Hrvatske".

Oleg Butković, Andrej Plenković Oleg Butković (Foto: Goran Kovacic / PIXSELL)

"Novi val poskupljenja utječe na radove, mnogi su infrastrukturni projekti dovedeni u pitanje jer je u vrijeme ugovaranja i predaja ponuda bila jedna cijena, a sada je ona znatno veća. Vlada je stoga po pitanju poremećaja cijena na tržištu dala mogućnost da se naručitelji radova i izvođači u zakonskoj proceduri uz posredstvo revizija o tome dogovore", naglasio je Butković.

Nakon obilaska gradilišta, održano je i potpisivanje Sporazuma vezano uz spojnu cestu Dobreć - PUO Kvarner, koji definira izgradnju budućeg čvora Dobreč, a koji će biti ujedno spoj na budući istarski ipsilon.

Izgradnja druge cijevi tunela Učka dio je projekta Dopuna na puni profil dionica Vranja - Tunel Učka u okviru kojeg će se izgraditi osam kilometara dionice, uključujući drugi trak od čvora Vranja do tunela Učka / Portal Kvarner i drugu cijev tunela Učka u duljini od 5,63 kilometara.

Tunel bi fizički trebao biti probijen negdje na ljeto 2023., a radovi kompletno završeni 2024. godine.

Generalni direktor Bina Istre Dario SIlić kazao je kako se na gradilištu po visokim standardima vodi briga o zaštiti radnika i o zaštiti okoliša.

"Cilj je spojiti se s Hrvatskim autocestama na Matuljima, tako da se od Pule do Zagreba može doći za dva i pol do tri sata bez zaustavljanja. Ovo je jedan od najprometnijih pravaca, preko 10 tisuća vozila dnevno", zaključio je Silić.


 

Dnevnik

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju