Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Vlada odustala od projekta

Mađarska izgradila svoj dio koridora 5C, mi odustali od gradnje

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Hrvatska i Mađarska nedavno su potpisale sporazum o spajanju dviju zemalja autocestom i mostom preko Drave na famoznom koridoru 5C. Mađarska je svoj dio ugovora ispoštovala i izgradila autocestu do hrvatske granice.

No, Hrvatska je od gradnje odustala. Novca ima samo za 3,5 kilometra autocesta pa će njime izgraditi kratku dionicu od Sredanaca do granice s Bosnom i Hercegovinom. Baranjska dionica Koridora sljedećih godina, neće doći na red. Baranjci su izračunali koliko će izgubiti s time. 'Bez koridora 5C Baranja će teže napredovati. Kad dođe cesta, ona otvara nove sadržaje, od smještajnih kapaciteta do benzinskih postaja', kaže Zoran Kontak, načenik Općine Popovac.

Pročitajte i ovo Gradilište - 1 Očevid u tijeku Na izgradnji autoceste u Baranji poginuo radnik: Sa strojem je skliznuo s povišenog terena i udario u tlo Vožnja u pijanom stanju autocesta A3 Vozač sa skoro tri promila vozio u suprotnom smjeru na autocesti!

>> Autocesta Zagreb - Sisak tri puta skuplja od Dalmatine!

>> Autocesta koja vodi u 'XXX' svijet

No, umjesto na Mađarsku, hrvatski će strojevi na granicu s Bosnom i Hercegovinom. Na kojoj nema ni metra izgrađenog koridora. S druge strane, Mađarska je poštovala ugovor i izgradila autocestu do hrvatske granice. Budimpešta ne želi biti odsječena od Jadrana. 'Ne znam kako će se prijateljima u Mađarskoj objasniti činjenica da se odjednom odustaje od potpisanog sporazuma', pita se Osječko-baranjski župan Vladimir Šišljagić.

Za vrijeme dok je bio na vlasti, bivši premijer Ivo Sanader je s otvaranja ove dionice poručio kako bi se ona mogla spojiti s Dubrovnikom. 'Zašto ovu autocestu ne nazvati Osijek-Dubrovnik?', pitao se tada Ivo Sanader. No, od tada, ne da Osijek nije spojen s Dubrovnikom, već nije spojen ni s Belim Manastirom. 'Vladina odluka dokazuje da joj nije stalo do Slavonije i Baranje jer bi autocesta prema Mađarskoj svakako pomogla tom kraju', kaže glavni tajnik SDP-a Igor Dragovan. Za spajanje Hrvatske i Mađarske autocestom, potrebne su tri milijarde kuna. Prema svemu sudeći, na ovom će se projektu paučina dugo zadržati.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene