Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

U krizi i recesiji mnogi su počeli štedjeti i na hrani, a često idu i logikom kako je jeftina samo nezdrava hrana. Provjerili smo kako zdravo jesti za 15 do 20 kuna na dan?


Po tržnicama i trgovinama treba se baciti u potragu za bijelim mesom, mlijekom, voćem, povrćem i žitaricama, a zaboraviti na sokove, prerađevine i slatkiše. Najjeftinija varijanta doručka je ako se uzmu miješane žitarice i jogurt i iznosi tri kune po obroku. Jogurt se može zamijeniti sa slatkim mlijekom, a tada cijena obroka raste samo za jednu kunu i iznosi samo četiri kune po obroku.

Vezani članci Maruška Vizek i MIslav Bago Ekonomska stručnjakinja za Dnevnik Nove TV o rastu cijena: "U nekim sektorima događaju se zabrinjavajuće stvari" Poskupljenje hrane - 1 Cijene hrane su skočile, posebno jedne namirnice koju svakodnevno koristimo. Razlog? Problem na drugom kraju svijeta

Druga od varijanti tog doručka je da se otvori konzerva tunjevine, da se pojede tunjevina s kruhom, što je isto vrlo jeftino. Na akciji, srdela u svježem ili bilo kojem drugom obliku košta samo 10 kuna. Jedna od opcija za jeftino jelo jest i grah u konzervi, napravljen na salatu, uz cijenu od sedam do 10 kuna. Tu su i pileća jetrica za po dvadesetak kuna te prilog od krumpira ili mrkve. Po jednom obroku ručka, to opet ispada malo, samo pet kuna.

Jabuka, naranča ili mandarina su dobar izbor za međuobroke, a po jednom takvom, u prosjeku biste potrošili oko jednu kunu. Večera bi tako bila oko osam kuna, uz 100-150 grama piletine, s rižom i malo povrća. Tako smo, eto uspjeli složiti dnevni meni od otprilike 15 do 20 kuna. Naravno, uz ovu računicu, slatkiše možete zaboraviti, jer jednostavno su preskupi.