Hrvatska će turiste i dalje mamiti istim sloganom, ovo je razlog
Piše Sanja Jurišić/DNEVNIK.hr,
27. ožujka 2025. @ 20:37
Turisti na dubrovačkim zidinamaFoto: Tonci Plazibat/Cropix
Hrvatski turizam i dalje će imati isti slogan.
Podijelite
Hrvatska će i dalje za turiste biti puna života! Naime, dvije je godine HTZ tražio novi slogan kojim ćemo mamiti goste, ali od te priče - ništa. Full of life slogan nitko nije uspio nadmašiti, a gotovo 400 tisuća eura koje se u tu svrhu namjeravalo potrošiti, odlazi na promociju Lijepe naše. Novi javni natječaj zasad nije na vidiku.
"Kada smo dobili sva ta rješenja, nijedno rješenje nije bilo znatno bolje od postojećeg rješenja, koje sada koristimo i koje je do sada dalo odlične rezultate", kaže.
Pa je, kaže, jednoglasno, Turističko vijeće uz pomoć struke, odlučilo pristiglim rješenjima reći NE. Jer, dodaje resorni ministar, vizualni identitet i brend - nisu šala.
Inače, javni natječaj za rebrendiranje hrvatske turističke priče raspisan je prije gotovo dvije godine. Obećavalo se da ćemo novi slogan imati do konca 2023. godine.
Sad će se gotovo 400 tisuća eura koje se trebalo potrošiti na novi komunikacijski koncept, kažu, potrošiti na dodatnu promociju Hrvatske.
Svima koji su u natječaju sudjelovali ide utješnja nagrada od nekoliko tisuća eura.
Neki od dosadašnjih slogana su: Raj na zemlji, Kad srce kaže ljeto - kaže Hrvatska, Svijet različitosti, Mediteran kakav je nekad bio... I već cijelo desteljeće - Croatia full of life.