Andrej Plenković nakon pobjede na izborima
Andrej Plenković nakon pobjede na izborima Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Hrvatska demokratska zajednica dostavila je Državom izbornom povjerenstvu izvještaj o financiranju izborne promidžbe na izborima za zastupnike u Hrvatski sabor 2020. godine.


Prema dostavljenom izvještaju, primici izborne promidžbe iznosili su 15.885.411,90, dok su troškovi bili 15.877.845,45 kuna.

Vezani članci Andrej Plenković i Dragan Čović Čović kod Plenkovića nakon izbora u Mostaru: "Demokratski proces je narušen" Glasački listići za parlamentarne izbore 2020. Na izbornu promidžbu najviše potrošila Restart koalicija, najviše novca od donatora dobio HDZ

Hrvatska demokratska zajednica iz vlastitih je sredstava doznačila iznos od 11.576.021,75 kn, a HSLS 201.921,85 kn. Razlika primitaka odnosila se na donacije u iznosu od 4.107.468,30, od čega se 1.113.900,00 kn odnosi na donacije od pravnih osoba, a 2.993.568,30 kn na donacije od fizičkih osoba.

HDZ je u proračun ukupno uplatio 75.700 kuna neželjenih i nedopuštenih donacija, a najveći iznos odnosio se na pravne subjekte koji su koristili potpore države za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim koronavirusom (COVID-19).

Najznačajniji troškovi

- oglašavanje na televiziji u iznosu od 3.807.140,74 kn

- grafičke i tiskarske usluge u iznosu od 2.345.904,77 kn

- oglašavanja na elektroničkim portalima u iznosu od 2.217.991,25 kn

- oglašavanje na billboardima, city lightovima i dr. u iznosu od 1.716.889,63 kn

- oglašavanje putem društvenih mreža u iznosu od 1.691.057,83 kn

- oglašavanje na radiju u iznosu od 1.150.329,88 kn

- izrade filma i fotografija u iznosu od 759.292,86 kn

- oglašavanje u tiskanim medijima u visini od 707.577,04 kn

Cjeloviti financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe bit će objavljen na službenim stranicama Državnog izbornog povjerenstva.