Andrej Plenković nakon pobjede na izborima
Andrej Plenković nakon pobjede na izborima Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Hrvatska demokratska zajednica dostavila je Državom izbornom povjerenstvu izvještaj o financiranju izborne promidžbe na izborima za zastupnike u Hrvatski sabor 2020. godine.


Prema dostavljenom izvještaju, primici izborne promidžbe iznosili su 15.885.411,90, dok su troškovi bili 15.877.845,45 kuna.

Vezani članci Parlamentarni izbori 2020 DIP obavio nadzor izbornog financiranja: Neki bi zbog propusta mogli ostati bez novca Krešimir Beljak Predsjednik HSS-a Krešo Beljak: HDZ je ugrozio zdravlje građana zbog fotelja koje će ionako izgubiti

Hrvatska demokratska zajednica iz vlastitih je sredstava doznačila iznos od 11.576.021,75 kn, a HSLS 201.921,85 kn. Razlika primitaka odnosila se na donacije u iznosu od 4.107.468,30, od čega se 1.113.900,00 kn odnosi na donacije od pravnih osoba, a 2.993.568,30 kn na donacije od fizičkih osoba.

HDZ je u proračun ukupno uplatio 75.700 kuna neželjenih i nedopuštenih donacija, a najveći iznos odnosio se na pravne subjekte koji su koristili potpore države za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim koronavirusom (COVID-19).

Najznačajniji troškovi

- oglašavanje na televiziji u iznosu od 3.807.140,74 kn

- grafičke i tiskarske usluge u iznosu od 2.345.904,77 kn

- oglašavanja na elektroničkim portalima u iznosu od 2.217.991,25 kn

- oglašavanje na billboardima, city lightovima i dr. u iznosu od 1.716.889,63 kn

- oglašavanje putem društvenih mreža u iznosu od 1.691.057,83 kn

- oglašavanje na radiju u iznosu od 1.150.329,88 kn

- izrade filma i fotografija u iznosu od 759.292,86 kn

- oglašavanje u tiskanim medijima u visini od 707.577,04 kn

Cjeloviti financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe bit će objavljen na službenim stranicama Državnog izbornog povjerenstva.