Prema dostavljenom izvještaju, primici izborne promidžbe iznosili su 15.885.411,90, dok su troškovi bili 15.877.845,45 kuna.
Pročitajte i ovo
Drugi krug izbora
Okršaj u Otoku, pokušaj drugi: Žive u istoj ulici, potekli su iz iste stranke, nacionalno su partneri, a sad su na suprotnim stranama
Na putu prema dolje
Sve se teže živi u zemlji koju Hrvati gledaju kao raj: Banke hrane su pod pritiskom, a troškovi stanovanja guraju u siromaštvo
Hrvatska demokratska zajednica iz vlastitih je sredstava doznačila iznos od 11.576.021,75 kn, a HSLS 201.921,85 kn. Razlika primitaka odnosila se na donacije u iznosu od 4.107.468,30, od čega se 1.113.900,00 kn odnosi na donacije od pravnih osoba, a 2.993.568,30 kn na donacije od fizičkih osoba.
HDZ je u proračun ukupno uplatio 75.700 kuna neželjenih i nedopuštenih donacija, a najveći iznos odnosio se na pravne subjekte koji su koristili potpore države za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim koronavirusom (COVID-19).
Najznačajniji troškovi
- oglašavanje na televiziji u iznosu od 3.807.140,74 kn
- grafičke i tiskarske usluge u iznosu od 2.345.904,77 kn
- oglašavanja na elektroničkim portalima u iznosu od 2.217.991,25 kn
- oglašavanje na billboardima, city lightovima i dr. u iznosu od 1.716.889,63 kn
- oglašavanje putem društvenih mreža u iznosu od 1.691.057,83 kn
- oglašavanje na radiju u iznosu od 1.150.329,88 kn
- izrade filma i fotografija u iznosu od 759.292,86 kn
- oglašavanje u tiskanim medijima u visini od 707.577,04 kn
Cjeloviti financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe bit će objavljen na službenim stranicama Državnog izbornog povjerenstva.