Povratkom ministara Dončića u radne klupe kreće i veliki privatizacijski val državnih tvrtki. Na prodaju ide Croatia Airlines. Domaći avioprijevoznik pridružit će se tako HŽ Cargu, Croatia osiguranju i Hrvatskoj poštanskoj banci koji čekaju svoje kupce.


Kreće potraga za koncesionarom autocesta, a prema najavama iz Vlade, u utrku će se uključiti i domaći mirovinski fondovi. 'Ulaganja mirovinskih fondova su dugoročna. Ulagati u projekt autocesta je isto dugoročna investicija, to nije nešto što unaprijed i 'ad hoc' treba isključiti', rekao je potpredsjednik Vlade, Branko Grćić.

>> Grčić angažirao profesionalne 'lovce' na projekte EU

Vezani članci Policija, autocesta, Ilustracija Od 12:30 do 15:30 bit će zatvorena dionica autoceste A4 između čvora Goričan i graničnog prijelaza Letenye II Slika nije dostupna Matulić: Most neće u koaliciju; Grčić: nedovoljno je ponavljanje iste ideje

'Važno je da hrvatski mirovinski fondovi imaju višak kapitala na tržištu. Da su upravo ulaganja u infrastrukturu zapravo dugoročna, ulaganja su ona koja mogu ostvarivati jedan prihod od 4 do 5 posto što vam zapravo onda supstituira trošak inflacije. To znači da je u ovom trenutku vaš novac, odnosno naš novac siguran. Dakle, novac će biti očuvan i bit će ga u dugom roku za isplatu mirovina', objašnjava ministar pomorstva, prometa i infrastrukture, Siniša Hajdaš Dončić.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook