Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Istraživanje GfK-a Hrvatska pokazalo je kako građane u medijima najviše zanimaju teme o zdravlju i prehrani te sadržaji o prirodnim ljepotama naše zemlje, dok najmanje interesa pokazuju za teme vezane uz politiku.


Teme o zdravlju i prehrani visoko je ocijenilo 70 posto ispitanika, pri čemu one nešto više zanimaju žene i osobe starije od 65 godina. Sadržaje o prirodnim ljepotama zanima 67 posto ispitanika, među kojima najviše građane iz Slavonije, žene, osobe starije od 45 godina te visokoobrazovane. Prema interesu slijede novostima iz naše zemlje (65 posto), no one najmanje zanimaju mlade u dobi od 15 do 24 godine. Na drugoj strani, novosti iz svijeta dobivaju najviše ocjene kod manje od polovice ispitanih a tek malo više za njih su zainteresirani muškarci.

Veliko zanimanje za okoliš i klimatske promjene

Vezani članci Aleksandar Vučić Vučić opleo po hrvatskim medijima: "Nikad u suvremenoj povijesti nije vođena takva hajka. Srbija sustiže Hrvatsku i to je ono što ih najviše boli" Aleksandar Vučić Vučić: ''Hrvatski mediji imaju politički nalog za napad na mene. Razlog je rast Srbije''

Teme o hrvatskom društvu i načinu života u zemlji zanima oko 60 posto ispitanika, a društvena zbivanja u svijetu tek oko 40 posto ispitanika. Među njima nešto je više muškarci i dobna skupina između 35 i 44 godina starosti. Pitanja zaštite okoliša (58 posto) i klimatskih promjena (50 posto) pobuđuju dosta veliko zanimanje, pri čemu zaštita okoliša više zanima muškarce i visoko obrazovane, a klimatske promjene stanovnike velikih gradova te također visoko obrazovane. Visoko su ocijenjeni i gospodarski i financijski sadržaji koje zanima više od 50 posto ispitanih, a naročito muškarce te osoba s višim i visokim obrazovanjem.

Slabo zanimanje za obrazovanje, znanost, tehnologiju...

Politika u Hrvatskoj i svijetu, dobila je dosta slabe ocjene, a istraživači procjenjuju da je to možda i stoga što su te teme najviše zastupljene u masovnim medijima pa ispitanici nemaju potrebe saznati više. Ipak čudi ih slabije zanimanje ispitanika za medijske teme vezane uz obrazovanje, znanost i tehnologiju računala i internet. Istraživanje GfK-a Hrvatska - instituta za istraživanje tržišta, provedeno je u svibnju na reprezentativnom uzroku od tisuću građana starijih od 15 godina, osobnom anketom u kućanstvu. (Hina)