Turisti koji nam stižu u kampove iznimno su dobri gosti. Prema nedavnom istraživanju Njemačkog ADAC-a provedenog na gotovo 4 milijuna ispitanika, gosti u kampovima troše gotovo dvostruko više od gostiju u hotelima s 4 zvjezdice. Ovotjedno okupljanje od velike je važnosti jer kod kampista je iznimno važna usmena predaja. Dakle, što se boljima pokažemo, to će nam više gostiju u buduće i doći. Naši su kampovi posljednjih godina dosta ulagali u poboljšanja kako bi udovoljili sve većim zahtjevima gostiju i rezultati se vide.
Pročitajte i ovo
Turizam naš svagdašnji
Hrvatska turistička zajednica hvali se dobrim brojkama: Počinje promocija za novu godinu
ZIMSKI TURIZAM
Pripreme za Advent, Čileanka o Hrvatskoj: "Mislim da je jeftinije nego u ostatku Europe"
>> Svi su 'ludi' za kampiranjem u Lijepoj našoj
Pravi kampisti složni su u jednome - mi smo zapravo posebna vrsta ljudi. 'To je način života. Ako počneš s tim, onda ne možeš prestati. To nam vrijedi više nego hotel ili bilo što', rekao je Marko, kampist iz Slovenije.
'Kampiranje je stil života. To je kontakt s ljudima i s prirodom. Upravo je to je i razlog što postaje sve popularniji', rekao je Joao Alves Pereira, predsjednik svjetske udruge kampista.
I doista u Europi je registrirano više od 18 milijuna kamp-vozila, kampera je još i mnogo više. 'Najbolje je što u kampu možemo organizirati vrijeme kako god to poželimo, ni o čemu i ni o kome ne ovisimo. Nemamo baš nikakva ograničenja', rekao je Karl Zahlmann, potpredsjednik svjetske udruge kampista.
'Ovdje možemo biti slobodni, u prirodi smo, a imamo i dva psa i jako nam je važno da naši ljubimci mogu biti s nama', rekao je Milan, kampist iz Italije. Hrvatska slovi kao jedno od najpoželjnijih kamping odredišta.
'U Hrvatskoj možemo pronaći najbolje kampove u Europi. Većina najboljih kampova je upravo tu', kaže Pereira. I nije to slučajno, na poboljšanjima se mnogo radilo. 'Ulagali smo najviše u infrastrukturu. Parcele koje imaju na sebi vodu, struju i kanalizaciju, kabelsku televiziju, wireless internet jer to je ono što modreni kamping danas traži', rekao je Zvonimir Tudorović, predsjednik uprave hotela Njivice.
Velika ulaganja donose dobit. 'Za sobom poteže i goste bolje platežne moći, goste koji više troše', kaže Tudorović. Predsezona i booking za posezonu su nadmašili sva očekivanja, a tijekom glavne sezone mjesta jednostavno više nema.
Gosti u kampovima traže sve više. Na cijeni su kampovi koji nude dodatne sadržaje poput sportskih terena, bazena i sadržaja za djecu, kulturnih događaja. Naši kampovi na sreću idu u korak s vremenom i zahtjevima gostiju. Popunjenost je također nešto s čime se mogu hvaliti, no taj uspjeh nije došao sam, on je rezultat predanog rada. Zadovoljni gosti i sjajne turističke brojke - situacija je to u kojoj su svi na dobitku.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook