Glamping ili glamurozno kampiranje postoji već neko vrijeme u svijetu. U blizini Plitvičkih jezera napravili su njegov jedinstven primjer koji je hrvatski od ideje do realizacije. Investicija vrijedna 16 milijuna kuna već je privukla i turiste iz cijelog svijeta.
Podijelite
Kućice na drvetu i kućice uz jezero spoj su prirode i luksuza. Primjer je to glampinga u Hrvatskoj kojoj je loše svibanjsko vrijeme donijelo 300 000 manje dolazaka. Jedino je u Karlovačkoj županiji broj porastao za gotovo 15 posto. Posjetitelja je znatno više i u kampu.
"U prvih pet mjeseci 20 posto više dolazaka i 30 posto više noćenje", pojašnjava direktor kampa Damir Stanišić.
U kampovima kontinentalne Hrvatske domaći gosti su bili na samom dnu po broju posjeta. No, ovaj tip kampiranja u blizini Plitvičkih jezera privukao je i one koji kampiranje ne vole. Tako su sad Hrvati na prvom mjestu posjetitelja. Mnogima je to pravi omjer prirode i komfora.
Cijeli kamp zapošljava u sezoni 42-oje ljudi, uglavnom iz ličkog kraja. Oni su sretni jer su dobili priliku za posao.
"Puno nas ima koji bismo radili i rade svi i na Plitvicama i tu, zahvalno je što imamo posao", kaže djelatnica Maria.
"Nije to više samo spavanje, nego se traže dodatni sadržaji i nadam se da će iznajmljivači popunjavati svoju ponudu", kaže djelatnik Josip Šperc.
Plitvice su zanimljive stranim gostima, a svi bi htjeli da se poveća sadašnji prosjek od jedne do dvije noći koliko ostaju na ovom području, a i u ovom kampu.
Kućice su u cjelosti hrvatski proizvod i privukli su medije iz cijelog svijeta, od Europe i SAD-a do Japana i Koreje. Nije ni čudno uz ovakav pogled. Direktor Stanišić kaže kako je ovo dokaz da naše ideje imaju prolaz na tržištu i da da stranci mogu učiti od nas.
Inovativna ideja i veliki trud rezultirali su time da je u kućicama sada teško naći slobodan vikend.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.