Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Problemi u Dubrovniku

Loše ceste, nigdje parkinga, fali novca za infrastrukturne probleme: "Da se na vrijeme surađivalo, ne bi došlo do ovoga"

Aktualno Galerija Dubrovnik: Nikad dovršena cesta - 6 Dubrovnik: Nikad dovršena cesta - 6 Foto: DNEVNIK.hr Dubrovnik: Nikad dovršena cesta - 2 Dubrovnik: Nikad dovršena cesta - 2 Foto: DNEVNIK.hr Dubrovnik: Nikad dovršena cesta - 3 Dubrovnik: Nikad dovršena cesta - 3 Foto: DNEVNIK.hr Dubrovnik: Nikad dovršena cesta - 4 Dubrovnik: Nikad dovršena cesta - 4 Foto: DNEVNIK.hr +4 Dubrovnik: Nikad dovršena cesta - 5 Galerija 1/9 >>
Izgovori - najčešći alat koji političari i institucije koriste kada treba rješavati infrastrukturne probleme građana. Grad Dubrovnik, perjanica hrvatskog turizma, infrastrukturno puca po šavovima. Gradi se na svakom koraku, a ceste, parking i zelene površine čista su utopija. Priču o problemima donosi reporterka Dnevnika Nove TV Paula Klaić Saulačić.

Ima obnove ceste prema Srđu, pa onda nema obnove. Ima novca, nema novca. Zabranit će se prolazak vozilima. Ima rampe, pa nema rampe.

Pročitajte i ovo U Makarskoj zaustavljena visoka gradnja - 1 Dizalice odlaze Dalmatinski betonski raj zabranjuje visoku gradnju: "Potražnja za stanovima je zaista velika" Ilustracija žene koja je otkupila bezvrijednu narukvicu Policija traga za muškarcem Je li moguće da netko na ovo nasjedne? Pogledajte što je učinila lakovjerna žena

Reporterka Dnevnika Nove TV Paula Klaić Saulačić upitala je gradonačelnika Dubrovnika Matu Frankovića hoće li biti rampe. On tvrdi, nije je nikada ni trebalo biti. Ipak, prije mjesec dana, govorio je drugačije.

"Zbog svega ćemo zapravo staviti rampu. Nakon Bosanke više nema auta", poručio je tada. Sada ipak druga priča - nije tako mislio.

"Postavljanje kamera je zapravo figurativna rampa", kaže.

Pet godina građani Bosanke, do čijih kuća vodi samo takozvana cesta, kojom na dan prođu stotine vozila, slušaju obećanja i rješenja. Hrvatske ceste još od 2018. imaju plan izrade priključka, no što se čeka? Kažu, čekali su smjernice Ministarstva kulture jer projekt ima utjecaj na vizure grada.

"Hrvatske ceste učinit će sve potrebno sukladno danim smjernicama i zahtjevima kako bi u što kraćem roku izradile i predale navedeno te započele radove", stoji u priopćenju HAC-a.

Dosta im je izgovora

Rokovi su ipak nepoznati. A kad jedan krene, drugi stane, pa tako gradonačelnik sada tvrdi, bez obzira na priključak, grad nema novca za rekonstrukciju cijele ceste.

"Sada zbog korone i svega je izgovor da nema novca. Da se na vrijeme surađivalo ne bi došlo do ovoga", govori predsjednik mjesnog odbora Luko Paskojević.

Izgovora su se naslušali i obližnji stanari kojima je grad obećao osigurati parking. Sada gube i onaj koji uredno plaćaju jer vlasnik na tom mjestu gradi zgradu. Dvjesta vozila nema gdje, tvrdi predstavnik Eduard Čengija.

"Ovdje je izričito privatni interes ispred javnog, ovdje će biti zgrada od 47 stambenih jedinica, od čega je 25 apartmana. Ovo je betonizacija", smatra.

Privatizacija bez zarade

Betonizacija koja sustavno uništava grad, smatra oporba. Grad koji je podređen turizmu i nekretniskom biznisu.

"Grad servisira apetite i interese pojedinih mešetara zemljištem, a problemi građana ostaju", poručio je vijećnik Đuro Capor.

Gradonačelnik nudi rješenja kao što su parkirna mjesta u sklopu poslovnih zgrada privatnih investitora. Po cijeni, potvrdio je Franković, koju odredi privatnik.

Pa eto, tako izgleda grad po mjeri profita. Pitanje je čijeg jer je dubrovačka blagajna nakon dvije loše turističke sezone uprihodovala 450 milijuna kuna manje nego prije korone.

Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene