Posljednjih pet godina Marko taksira preko platformi. Od tada do danas uvjeti rada sasvim su se promijenili.
"Sigurno su se uvjeti na tržištu promijenili nagore, pogotovo u Zagrebu i većim gradovima, jer je nelojalna konkurencija u vidu vozača koji ne ispunjavaju uvjete za voziti i biti na cestama svakim danom sve veća i veća. Platforme koje pružaju posredničku podršku između klijenta i vozača žele da ima što više vozača na cesti", rekao je taksist Marko.
Pročitajte i ovo
DNEVNIK NOVE TV PITA
Trošite li iznad svojih mogućnosti? Pogledajte kako ste glasali u Dnevniku Nove TV
U posljednje vrijeme najviše ih je iz trećih zemalja, na koje domaći taksisti imaju najviše primjedbi.
"Ako se radi npr. o Indijcima, oni voze kao u Engleskoj po lijevoj strani i to je problem, ali u osnovi je problem i komunikacija. Želimo reći da nam se čini nerazumnim da je zakonodavac dozvolio uvoz radne snage za zanimanje koje nije u deficitu, ono je zapravo suficitarno", poručio je Andrija Roso, taksist.
Pročitajte i ovo
Udruga PaRiter
Reporterka Provjerenog Danka Derifaj novinarka godine: Obrađivala teme o kojima drugi ne progovaraju
"Ne znam tko ima koristi, agencije koje se bave uvozom radne snage ili agregatori koji plaćaju minimalno te ljude. Smatram da Vlada i ministarstvo trebaju zaštiti domaćeg čovjeka", dodao je Roso.
Građani ne diskriminiraju, ali problem komunikacije ipak ističu.
Više pogledajte u videoprilogu.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.