Šest dvorana, 60 predavanja i panela, 150 predavača... Bitni ljudi o bitnim temama razgovarat će u opuštenoj atmosferi. Danas jedna od tema neovisnost medija. Nova TV tu ima što reći.
Pročitajte i ovo
nasjele su
Studentice htjele unajmiti stan u poznatom europskom gradu pa ostale bez tisuća eura: Policija otkrila kako su ih prevarili
weekend media festival
Kardum: "Gledatelji prepoznaju da se informativni program Nove TV radi bez ičijeg pritiska"
''U proteklih 12 godina postojanja našeg informativnog programa smo dokazali da mi zaista jesmo neovisan medij. Kroz naš Dnevnik, kroz naše Provjereno koje je tu zapravo i perjanica istraživačkog novinarstva, emisija kakvu hrvatsko tržište nema, kroz godine smo dokazali da nitko ne može utjecati na nas, da smo mi zapravo glas naših gledatelja'', rekla je Ksenija Kardum, direktorica informativnog programa Nove TV.
Novinari godinama, vrlo uspješno, kao platformu komuniciranja koriste i društvene mreže. Novi trendovi traže i nove tehnologije. Novinar 21. stoljeća razlikuje se od prijašnjih modela.
''Taj sretan brak između marketinga i naših redakcija i novinara se pokazao jednom dobrom formulom za uspjeh s obzirom da vrlo uspješno integriramo sve društvene mreže i kanale u naš svakodnevni program i što donosi zapravo super rezultate svaki dan, a to i dokazujemo'', kaže Ivana Galić, direktorica marketinga, PR-a i korporativnih komunikacija Nove TV.
Internet je definitivno budućnost kako medijska tako komunikacijska, teme stoga šarolike. Rovinju će se diviti i jedan od najvećih Googleovih stručnjaka - Dominik Osterholt.
''Tema je 'Google kaj ima?' Mislim da ćemo u sat vremena razgovarati o svim trendovima digitalnog svijeta iz perspektive jedne od najvećih svjetskih kompanija, mobile first svijetu, age of assistencu'', rekla je Ivana Brkić Tomljenović, novinarka Dnevnika Nove TV.
O digitalnom marketingu puno se još ima naučiti. Ključ uspjeha leži u osluškivanju korisnika.
''Nekako razmišljamo što korisnik želi dobiti na svom mobilnom ekranu od kojeg se ne razdvaja cijeli dan, što će ga zabaviti, što će ga informirati. Odgovaramo na tu potrebu i to je nagrađeno
od strane posjetitelja velikim brojem posjeta'', ističe Maja Blumenšajn, voditeljica digitalnog marketinga Nove TV.
Svojim se kutkom na festivalu predstavila i Doma TV. Nema sumnje - vikend u Rovinju stručnjacima je sjajna prilika za plasiranje novih ideja.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr