Prvi put od nesreće jutros su Marija Banožića posjetili premijer i ministar Beroš. Stanje mu se blago poboljšava. Oko nesreće koju je izazvao još je nepoznanica. Jedna je od njih ima li za dodatke na vozilu, krovni nosač i bull bar, atest.
Ima li za dodatke dozvolu ili ih je prilikom tehničkog pregleda skidao s vozila pa opet vraćao, pitali smo Centar za vozila Hrvatske. Kažu, sve dokumente dali su policiji i više od toga ne mogu komentirati.
Za postavljanje i skidanje potrebni sati
Sudskom vještaku za promet takav scenarij zvuči malo vjerojatan.
"Za to skidanje treba nekoliko radnih sati pa opet vraćanje natrag... nije to tako jednostavno skidati. Tako da vjerujem da je to bilo upisano u prometnu dozvolu", smatra Goran Husinec, sudski vještak za promet.
Ako nije, riječ je o prekršaju.
"Otegotna okolnost je onda ako se taj dio uopće ne može atestirati i ako taj dio ne pripada tom vozilu. Ako taj dio nikako ne može pripasti tom vozilu i taj dio se ne može atestirati, onda je to problem", dodaje Husinec.
Još veći problem za Banožića i ako su ti dijelovi imali ključnu ulogu za ishod nesreće.
"Iskreno ne vjerujem da je to pretjerano važno jer je očito riječ o frontalnom sudaru. Ukoliko bi se prometnim vještačenjem utvrdilo da je smrtna posljedica nastala zbog tih promjena na automobilu, e onda bismo već mogli govoriti o težem obliku ovog kaznenog djela", kaže odvjetnik Fran Olujić.
Što su utvrdili vještaci, je li smio imati te dodatke te jesu li oni utjecali na ishod nesreće, iz policije i DORH-a ne odgovaraju. Na to će se još neko vrijeme dok traje istraga, morati pričekati.
Bivši ministar obrane Mario Banožić još je uvijek smješten u Jedinici intenzivnog liječenja.
Pročitajte i ovo
Premijera novog ministra
Plenković: "Beroš i ja jutros smo posjetili Banožića"
On je u subotu skrivio tešku prometnu nesreću kada je sa svojim terencem oko šest sati ujutro išao u lov. U prometnoj nesreći bivši ministar usmrtio je jednu osobu te je i on sam zadobio teške ozljede.