Spoznaja da je potrebno osloboditi se starog kako bi se dogodilo novo vrijedi i za medijsko-komunikacijsku granu koja prije svega u posljednjem desetljeću doživljava temeljitu preobrazbu, što je posljedica sve bržeg razvoja tehnologije, a time i promijenjenih navika i ponašanja ljudi. Ovogodišnja konferencija SEMPL sa sloganom 'Preporođeni' ('Reborn') u središte postavlja upravo ponovno rođenje grane koja se nakon prvih nesigurnih koraka već postavila na noge.
'Svako se jutro budimo u novoj realnosti, u svijetu inovacija, kreacija i pripovijedanja priča. I više nego ikada do sada, medijski se trendovi vrte oko ljudi. Oko svih nas koji se više ne prilagođavamo novoj realnosti, već u njoj jednostavno živimo. I oko svih onih koji drukčije uopće ne znaju razmišljati, stvarati i živjeti. Preporođeni stupamo u budućnost, gladni novog znanja, spremni na svakodnevne izazove i neopterećeni starim', o sadržajnom konceptu ovogodišnje konferencije SEMPL govori Valerija Prevolšek, direktorica tvrtke Media Pool, organizatora i vlasnika robne marke Sempl koji događaj organizira u partnerstvu s časopisom Marketing magazin.
Kakvi su trendovi u medijsko-komunikacijskoj grani kako u svijetu tako i u našoj regiji, sudionici konferencije SEMPL doznat će od američkog 'lovca na trendove' Daniela Levina, koga su na televizijskoj kući CNN opisali kao najvećeg »gurua kulosti«. Levine, inače direktor njujorške savjetodavne tvrtke The Avant-Garde Institute, također je i urednik internetskog portala Wikitrend.org, gdje pomoću međunarodne ekipe od više stotina ljudi objavljuje najnovije ideje, proizvode i iskustva iz cijeloga svijeta.
Pročitajte i ovo
Rat na Bliskom istoku
Izraelci ubili još najmanje tri čovjeka u Libanonu: "Bungalov je izravno pogođen"
TRUMP RAZARAČ
Dok je Kremlj suzdržan oko izbora, ruski mediji navijaju za Trumpa: "On bi mogao dovesti do kolapsa Amerike bez ispaljivanja projektila"
VIDEO Pojavio se na konferenciji u obliku holograma
Uvijek je u trendu i Ralph Van Dijk, svjetski autoritet na području radijskoga oglašavanja. Otkako je za svoj prvi radijski oglas 1987. dobio uglednu oglašivačku nagradu Clio, svim je srcem predan tom mediju i strasno ga zagovara na kreativnim radionicama i predavanjima po cijelom svijetu.
Ove će godine biti i među govornicima na predstojećem festivalu kreativnosti Cannes Lions, gdje je lani vodio žiri za radijsko oglašavanje. Njegova agencija Eardrum, koja radi u Velikoj Britaniji i Australiji, vrijedi za najviše puta nagrađivanu kreativnu radijsku agenciju na svijetu.
Nadahnjujućim se predavačem smatra i Amerikanac Patrick Galvin, suosnivač tvrtke The Galvanizing Group. Profesionalni govornik, stručnjak za odnose s javnošću i odnosni marketinga, kao glavni motivator koji potiče ljude na akciju (ili »chief galvanizer«, kako se opisuje), stotinama je pojedinaca i tvrtki pomogao povećati kredibilnost, primijećenost i prodaju. Na Semplu će se posvetiti moći marketinga od usta do usta (tzv. WOM-marketing).
Kako bi tvrtke trebale kormilariti u razdrobljenom digitalnom svijetu, objasnit će stručnjakinja za digitalni marketing Marta Klepka. U oglašivačkoj je skupini Publicis Group direktorica razvoja i inovacija za Srednju i Istočnu Europu, a uz to je i radijska direktorica Publicisovog istraživačkog središta VivaKi Nerve Centre, gdje je zadužena za razvoj globalnih digitalnih alata i tehnologija u regiji.
Na pozornici 16. SEMPL-a svoja će znanja i iskustva u dva dana predstaviti više od dvadeset međunarodnih i regijskih predavača. Više o njima bit će poznato u idućim tjednima.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook