Pročitajte i ovo
NITKO NIJE OZLIJEĐEN
Incident u Londonu: Prosvjednik izletio pred Jaguar s britanskim premijerom i izazvao sudar
Jaguar oduševio novim modelima na auto salonima u Tokiju i Los Angelesu
KINA I JAPAN
Sukob se pogoršava: "To signalizira potencijalni napad"
Ostavio djevojku da se smrzne
Kamera uhvatila trenutke jeze u Alpama: "Jedna svjetiljka se odvaja i nastavlja sama, dok druga ostaje i gasi se"
Nova akcija USKOK-a
Zbog tone marihuane uhićenja u Osijeku i Tenji: Poznato u što su osumnjičenici ulagali novac
Britanski Jaguar je predstavio model svoj najsnažniji i najbrži produkcijski model ikada, a riječ je o automobilu za čiji je razvoj izravno odgovoran Special Operations odjel ovog britanskog proizvođača zadužen za posebne projekte, personalizaciju i sl. Konkretnije sam F-Type Project 7 je automobil koji će biti proizveden u ograničenoj seriji od 250 primjeraka, a osmišljen je kao hommage modelu D-Type.
Project 7 je najavljen istoimenim konceptnim modelom, a može se pohvaliti karbonskim body-kitom koji, između ostalog, uključuje i prilagodljivo stražnje krilo. Također, tu je i sniženo vjetrobransko staklo, 20-colni lakometalni naplaci s pirellijevim gumama P Zero, novi sportski ispuh te mnogi manji dodaci.
Također, tu je i tzv. Bimini krov koji se može pospremiti u prtljažnik, a ovaj će model biti dostupan u pet boja Ultra plava, Caldera crvena, British Racing zelena, Ultimate crna i Glacier bijela. Unutrašnjost je vrlo slična onoj modela F-Type, a od nje se razlikuje dodatnim ukrasima, pločicom s rednim brojem i sl.
Ovaj model pokreće kompresorski 5.0 V8 snage od 423 kW (575 KS) i najvećeg okretnog momenta od 680 Nm. Motor je uparen s 8-stupanjskim Quickshift prijenosom, a njihova suradnja omogućuje ovom 1585 kg teškom automobilu ubrzanje do 100 km/h za oko 3,8 sekundi te dostizanje najveće, elektronički ograničene brzine od 300 km/h.
Recimo još i kako je Project 7 opremljen aktivnim stražnjim diferencijalom, karbonsko-keramičkim kočničkim diskovima, sustavom nadzora raspodjele momenta, a značajno je dorađen i ovjes te sustav nadzora stabilnosti vozila, kao i sustav automatskog prilagođavanja načina rada ovjesa.
Kao što smo rekli ovaj će automobil biti proizveden u svega 250 primjeraka, a prve isporuke kreću sredinom iduće godine. Cijena trenutno nije poznata. Više pročitajte na autonet.hr.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook