Predstavljen sloganom 'manje težine, više oduševljenja', Spyder Performante trebao bi odvesti 'regularni' Gallardo Spyder u nove sfere visokih performansi s rekordno malom težinom.
Jednostavno rečeno, Performante je zapravo Spyder verzija Superleggere. Automobil je baš kao i Superleggera prošao istu restrikcijsku dijetu uz povećan unos ugljičnih vlakana (iznutra i izvana), uobičajena koža u unutrašnjosti zamijenjena je perolakom Alcantarom, a tu su i laganiji kotači.
Savršena formula za gubitak kilaže od 65 kilograma u odnosu na standardni spyder. Prednji kraj također je dorađen kako zbog estetike tako i zbog aerodinamičkih karakteristika a bolje hlađenje i bolji downforce na prednjoj osovini samo su neki od rezultata. Poboljšana aerodinamika na stražnjem kraju automobila pak je rezultat redizajniranog difuzora.
Performante je težak 1485 kilograma, a za pogon koristi provjereni 5,2-litreni V10 motor koji isporučuje 570 KS i 540 Nm okretnog momenta. Performanse su slične onima Superleggere: maksimalna brzina iznosi 324 km/h a ubrzanje od 0-100 km/h postiže za 3.7 sekundi.
Kao što je čest slučaj sa super automobilima, manja težina nikako ne znači manja cijena. Cijena učlanjenja u klub vlasnika Performantea iznositi će ne tako laganih 210.000 EUR (u Njemačkoj). Prvi modeli iz tvornice bi trebali izaći u proljeće 2011. godine.
Ferrari je napravio vrhunski posao s novim najmanjim modelom 458 Italia (V8, 570 KS, 540 Nm, 1380 kg, 3,4 sec do 100 km/h i max vrzina 325 km/h). Sada ostaje za pričekat što će Lamborghini smislit s izradom svog novog najmanjeg modela kako bi mogao parirati brzom i laganom Ferrariju.