Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Vozili smo

Zaboravite na Smart kakav ste poznavali, ovo je njegova budućnost

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Prve vožnje i druženje s novim električnim Smartom imali smo, gdje drugdje nego u centru hrvatske metropole. Urbani mališan prava je pojava na zagrebačkoj špici...

Donosimo odgovore na neka od najvažnijih pitanja vezana za novi električni Smart.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Vozili smo Novi Volvo XC60 dodatno će povisiti temperaturu zraka, iz više razloga! Slika nije dostupna Vozili smo Rolls-Royce u Opatiji - kraljevska kočija u carskom gradu

Razlikuje li se električni Smart od standardnog?
Samo u malim detaljima. Tako u oko odmah upada „električno” greenflash zelena boja, koja će krasiti električne modele Smarta – ForTwo i ForFour. Njegova karakteristična dvobojna kombinacija dolazit će s upadljivom zelenom bojom na šasiji, glavnom sigurnosnom kavezu Smarta i retrovizorima. Ako vam to nije dosta, onda svoj Smart možete dodatno obogatiti estetskim paketom iz Brabusa. Inače, njegove male dimenzije nisu rasle zbog baterija, Smart je ostao jednako funkcionalnim kao i do sada. Još nešto, Smart ima jedini kabriolet u svijetu električnih vozila.



Upalim klimu, pojačam radio, što će to značiti za moju autonomiju?
Elektromotor, preciznije trofazni sinkroni motor od 60 kW (81 ks) nalazi se u stražnjem dijelu modela smart electric drive i prenosi snagu na stražnje kotače putem automatskog mjenjača (jedna brzina). Najveći okretni moment od 160 Nm dostupan s prvim stiskanjem gasa. Doseg vožnje električnog pogona iznosi otprilike 160 km, stvarno je dobar osjećaj voziti tako ekološki osviješten, a cool auto zanimljiv ostalim akterima u prometu. No, sve ima svoje ali, pa tako i Smart. Njegova tvornička deklaracija ipak uskraćuje punu komociju tijekom ljeta ili zime. Već s prvim paljenjem klime ta ukupna brojka dosega pada, a gdje su tek ostali mali potrošači struje (svjetla, radio...). Zato veseli novi brzi punjač koji će Smarta napuniti za manje od 45 minuta (od 0 do 80 %), dok će standardno punjenje ipak tražiti vašu angažiranost da svaki put preko noći, ostavite Smart na utičnici.

Maksimalna brzina elektronički je ograničena na 130 km/h u čitavom proizvodnom programu, a ubrzanje do 100 km/h iznosi 11,5 sekundi u ForTwo, odnosno sekundu sporije u ForFour izvedbi.



Hoće li poticaja biti ove godine, koliko bi me koštao električni Smart?
Gotovo sigurno neće i to nas ljuti. Pogotovo kada znamo da je zanimanje ljudi svakim danom sve veće. No, ipak nije sve tako sivo. Iduća, 2018. godina razveselit će sve one koji planiraju kupnju novog automobila na alternativne pogone. Tako bi primjerice kupnja Smarta otvorila mogućnost za punih 70.000 kuna uštede (do sada je to bio iznos poticaja za potpuno električne automobile), što je gotovo polovina vrijednosti dostupnog electric drive ForTwo modela za - 148.323 kuna. Ovaj podatak će se svidjeti mnogim domaćim kupcima.
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene