Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Vrhunski N/A tuning za Mercedes-Benz C63 AMG

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Napraviti kvalitetan tuning jedna od vrlina kojima bi se ekipa iz tuning tvrtke Edo Competition može pohvaliti. Donosimo priču njihove nove iteraciju postojeće generacije AMG C klase.

Edo Competition razvio je paket za povećanje snage posebno osmišljen za N/A V8 motor Mercedes-Benz C63 AMG-a koji je poznat po tome da se vrti na visokim okretajima. Spomenuti paket sastoji se od novog visoko-performansnog ispušnog sustava, visoko-protočnih katalizatora, novih filtra zraka, revidirane elektronike motora i uklanjanja blokade / limitatora brzine.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Savjeti stručnjaka Stigle vrućine, evo kako pripremiti automobil da se lakše bori s njima Slika nije dostupna Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži?

Rezultat ovog jedinstvenog paketa je ogromno povećanje snage u odnosu na serijskih 457 KS na sveukupno 600 KS (441 kW) pri 7.800 o/min. Sukladno tomu porastao je i maksimalan okretni moment sa serijskih 600 Nm na 680 Nm. Kao i kod svih modifikacija motora u koje se upusti Edo Competition, tijekom dorada na motoru korišten je dinamometar čime je precizno zabilježena stvarna snaga motora. Uz ovakvu snagu ubrzanje do 100 km/h traje samo 4,1 sekundu uz maksimalnu brzinu od 343 km/h.

Višak snage popraćen je, naravno, i nevjerojatnim zvukom zahvaljujući novom ispušnom sustavu s leptir-ventilima. Ovaj visoko-performansni ispušni sustav koristi elektroničku kontrolnu jedinicu koja prati razinu pritiska i otvara integrirane 70mm leptir ventile kada se premaši unaprijed programiran prag pritiska. Ispušni sustav u cijelosti je izrađen od nehrđajućeg čelika a kromirani završetci ispušnih cijevi svojim izgledom oponašaju tvorničke verzije ne bi li se zadržao prepoznatljiv izgled automobila.

Ekstremne brzine za koje je sposoban Edo C63 AMG T-Model zahtijevale su i specifične dorade na kotačima. Odabrane 19-inčne Michelin visoko-performansne gume podnose brzine i iznad 340 km/h. Prednje gume dimenzija 235/35 ZR 19 obavijaju 8.5Jx19 naplatke dok se na stražnjem kraju nalaze gume dimenzija 265/30 ZR 19 na naplatcima dimenzija 9.5Jx19.

Naravno, ni unutrašnjost nije ostala zakinuta obzirom da dizajn unutrašnjeg prostora uvelike utječe na privlačnost vozila. U cijelom interijeru tako su primijenjeni detalji od karbonskih vlakana za još veći estetski dojam i izraženiji sportski karakter.

Sukladno zahtjevima kupaca, unutrašnjost se može dodatno personalizirati primjenom kože, tkanina, detalja od drva ili lakiranih površina, visoko-kvalitetnih metalnih detalja ili karbona. Upravljač, komandna ploča, središnji greben, papučice, sjedala pa čak i cijeli interijer može se prilagoditi u potpunosti željama kupaca pri čemu su mogućnosti doista neograničene.

Sve spomenute modifikacije vrše se isključivo u radionici Edo Competition Motorsport GmbH-a u Ahlenu.
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene