Najnoviji model Range Rovera dolazi s ručno rađenim luksuznim interijerom koji obiluje pomno odabranom najfinijom kožom i detaljima od pravog drva, čime Range Rover još jednom opravdava reputaciju brenda s kvalitetom interijera kakvoj nema premca.
Pročitajte i ovo
Pokrovitelj Autokuća Auto Benussi
Nova mjerila za luksuz: Garaža u Zagrebu skriva najprestižnije primjerke limenih ljubimaca koje je teško ne poželjeti
Trodnevno okupljanje
Karavana teška gotovo deset milijuna eura: Hedonistički obilazak Hrvatske u luksuznim automobilima
Dva odvojena stražnja sjedala omogućavaju više osobnog prostora i udobnosti za putnike što bi mogli protumačiti i na način da luksuzne poslovne limuzine dobivaju ozbiljnog konkurenta. Dodatak stražnje konzole između sjedala, zatim aluminijskog stolića na izvlačenje za laptop, za što je potreban jedan pokret prsta jer je svime upravlja elektronski, hladnjaka za piće, a da i ne spominjemo dva Apple iPada, koji ovdje dolaze kao dio standardne opreme, daju pojmu luksuznog interijera sasvim novo značenje.
Osjećaj luksuza ne staje ovdje. Prtljažni prostor 'Ultimate Edition' modela prekriven je visokokvalitetnom tikovinom s detaljima od metala i kože (što viđamo na luksuznim jahtama).
Sjedala su presvučena vrhunskom Semi-aniline kožom dok je unutarnja strana vrata obložena Oxford kožom koja se proteže i na komandnu ploču i upravljač. Ultimate Edition obilato koristi detalje od Kalahari drva u boji tamne trešnje ili arabike.
U ponudi su dvije nove boje karoserije, Roussillon Red i Otago Stone. Ručice na vratima dolaze u boji karoserije, a moguće je naručiti tamnu prednju rešetku i bočne otvore za zrak. Ultimate Edition dolazi s novim ekskluzivnim 20-inčnim Diamond Turned alu naplatcima i pločicom s oznakom modela na stražnjem kraju. Kupci se također mogu odlučiti i za opcionalni 'Exterior Design' paket i bočne pragove.
Što se tiče motora, kupci mogu birati između dvije V8 jedinice, 4.4-litrenog dizelaša s novim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem s Paddle Shift-om koji dolazi kao dio standardne opreme. Dizelaš proizvodi 313 KS i 700 Nm okretnog momenta uz smanjenje potrošnje goriva i 14 posto manje emisije CO2 od svog prethodnika u skladu s oštrim EU5 normama.
Prosječna potrošnja TDV8 motora iznosi oko 8 l/100km čime je ovo ujedno i prvi Range Rover ikada s potrošnjom ispod 9 litara na 100 km. Novi 8-stupanjski ZF automatski mjenjač posebno su podesili Range Roverovi inženjeri da pruža nevjerojatno glatki prijenos brzina i iznimno brz odaziv, a istovremeno smanjuje potrošnju goriva. S novim mjenjačem, Range Rover TDV8 od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 7,7 sekundi.
Druga pogonska jedinica u ponudi je 5.0-litreni V8 motor sa superpunjačem koji proizvodi enormnih 510 KS i 625 Nm okretnog momenta, što je dovoljno da Range Rover ubrza do 0 do 100 km/h za brzih 6,2 sekundi.
Obje varijante dolaze s nagrađivanim Terrain Response TM sustavom koji optimizira podešenje vozila za gotovo svaki tip terena koji postoji jer nudi pet različitih podešenja za razne tipove terena uključujući i Hill Start Assist i Gradient Acceleration Control. Samo napomenimo da ovaj Range Rover teži 2710 kg.
Range Rover Autobiography Ultimate Edition osmišljen je, projektiran i proizveden u Velikoj Britaniji, a ekskluzivnost garantira limitirana proizvodnja od ukupno 500 komada koji će se prodavati na 20 tržišta diljem svijeta.
Za cijene ćemo se morati strpjeti do ožujka kada Autobiography Ultimate Edition stiže u Ženevu na ovogodišnji auto salon, a do tada nam preostaje da uživamo u fotografijama. Ako na svijetu već mora biti luksuznih automobila s drvetom i kožom – onda neka to izgleda upravo ovako!