Konkurencija je uvijek dobra stvar, pa tako i u slučaju sportskih hatchbacka. Nakon što je SEAT Leon Cupra otela titulu najbržeg na Nurburgringu u klasi automobila s prednjim pogonom, Renaultu je postala životna misija da unaprijedi svoj Megane dovoljno da suvereno preuzme natrag nedavno izgubljenu titulu. Stoga je francuski brend razvio novi Megane RS 275 Trophy.
Pročitajte i ovo
Renault oduševio novim Espaceom
VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju
Priča o najnovijem sportskom hatchbacku iz Renaultsporta seže u 2008. kad je francuski proizvođač ostvario najbolje prolazno vrijeme na Nurburgringu u klasi automobila s prednjim pogonom sa svojim Megane R26 R koji je krug prošao za 8 minuta i 16.9 sekundi. To je vrijeme ostalo nepokoreno sve dok sam Renault nije popravio svoje vlastito vrijeme s Megane Trophy modelom 2011. godine koji je krug prošao za 8 minuta i 7.9 sekundi. Tada je i konkurencija počela obraćati pažnju na to što se događa na Nurburgringu. Honda je počela razmišljati da se i sama okuša u postavljanju novog rekorda sa svojim novim Civic Type R modelom, međutim, dok su oni razmišljali, SEAT je uletio s Leon Cupra 280 modelom i izbacio Renault iz priče s prolaznim vremenom od 7 minuta i 58.4 sekunde.
Renault, naravno, nije bio sretan te je trenutačno počeo raditi na poboljšanjima svog sportskog hatchbacka s namjerom da ostvari prolazno vrijeme ispod 8 minuta po krugu.
Novi Megane Trophy u odnosu na prethodni model donosi više snage i još ozbiljniju opremu. Njegov 2.0-litreni četverocilindrični turbo motor nakon par dorada dostavlja 10 KS više, točnije ukupno 275 KS te 360 Nm okretnog momenta. Dodatna snaga rezultat je ugradnje Akrapovićeva ispušnog sustava od titanija koji je također lakši od standardnog ispušnog sustava te ujedno i razvija još opasniji zvuk.
Motor maksimalnu snagu dostavlja pri 5.500 o/min dok je maksimalan okretni moment od 360 Nm dostupan u rasponu od 3.000 do 5.000 o/min. Unatoč povećanju snage od 10 KS u odnosu na Megane RS Trophy, potrošnja goriva i emisije štetnih plinova ostale su iste, dakle 7.5 l/100km te 174 grama CO2 po kilometru.
Pogled u prošlost: Renault 5 Turbo 2 iz 1984. godine
Model nosi žutu boju s Trophy oznakama te se može naručiti s opcionalnim crnim 19-inčnim Speedline Turini naplatcima dok se u unutrašnjosti nalaze Recaro sportska sjedala u kombinaciji kože i Alcantare s kontrastnim crvenim prošivima.
Limitirani model dolazi standardno s Cup šasijom s diferencijalom s ograničenim proklizavanjem te se opcionalno može naručiti s podesivim Öhlins Road & Track amortizerima s čeličnim oprugama s Megane N4 rally automobila.
Morati ćemo pričekati do 16. lipnja da vidimo da li će najekstremniji hatchback s oznakom Renaulta uspijeti vratiti titulu najbržeg u klasi automobila s prednjim pogonom, ali ako je suditi po nedavnim izjavama francuskog brenda, u Renaultu su uvjereni da je rekord ponovno njihov.
Novi Megane RS 275 Trophy prodavati će se na oko 20 tržišta na pet kontinenata uključujući Australiju, Ujedinjeno Kraljevstvo, Maleziju, Njemačku i Južnoafričku republiku. Narudžbe se zaprimaju od 3. lipnja (na domaćem francuskom tržištu) dok će početna cijena iznositi 38.000 eura.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.