Volkswagen je u Parizu predstavio konceptni model XL Sport. I dok njegov "obični" brat XL1 želi biti najekonomičniji automobil na svijetu, XL1 Sport pokreće najsnažniji 2-cilindrični pogonski stroj na svijetu koji je prenijet iz ducatijevog 1199 Superleggera i koji razvija snagu od 147 kW, odnosno 200 KS.
Pročitajte i ovo
Nadzirao sveobuhvatne promjene
Preminuo nekadašnji direktor automobilskog diva: "Postavio je temelje uspjeha"
Godina tigra
Na hrvatske ceste stigao je jedan malo drukčiji tigar
To je dovoljno da ovaj model, zahvaljujući također i svojem aerodinamičnom obliku (0.258 Cd) te relativno maloj masi, do 100 km/h ubrza za 5,7 sekundi i dosegne najveću brzinu od 270 km/h. Naime, masa ovog automobila iznosi svega 890 kg, za što je dobrim dijelom zaslužna i činjenica kako su mu karoserijske površine i agresivniji sportski aero kit izrađeni od CFRP-a, odnosno plastike ojačane ugljičnim vlaknima.
Inače, XL1 Sport je dulji, širi i niži od standardnog XL1 što će doprinijeti boljim voznim svojstvima automobila. Konkretnije, duljina mu iznosi 4291 mm (XL1 - 3888 mm), širina 1847 mm (XL1 - 1664 mm), a visina 1152 mm (XL1 - 1153 mm), dok mu je međuosovinski razmak produljen na 2424 mm (XL1 - 2224 mm).
Nadalje, spomenuti 1,2-litreni V2 motor će se zavrtjeti do 11.000 o/min, a uparen je sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem koji snagu prenosi na stražnje kotače. Inače, radi se o 18-colnim magnezijske kotače koji su opremljeni gumama dimenzija 205/40 R18 sprijeda i 265/35 R18 otraga. Za zaustavljanje su zadužene keramičke kočnice, a lagani i napredni materijali su upotrijebljeni i pri izradi ostalih dijelova ovog automobila, uključujući i njegov interijer koji je također prošao kroz određene izmjene.
Iz Volkswagena za sada nema informacija o eventualnoj serijskoj proizvodnji ovog modela, no limitirana se serija čini više no izglednom.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.