Proizvođač iz Wolfsburga je danas objavio prve slike nove, osme generacije svog megauspješnog modela iz D segmenta. Novi je Passat, navode u Volkswagenu, u prosjeku 85 kg lakši od prethodnika, no istovremeno nudi više prostora u unutrašnjosti.
Pročitajte i ovo
Provjereni koncept
[TEST] Škoda Fabia 1.2 TSI Ambition
Nacionalna prezentacija
[VOZILI SMO] Škoda Fabia
Novi se model odlikuje naglašeno dinamičnijim linijama od prethodne generacije, uz prepoznatljivi korporacijski izgled, širi dizajn prednjeg dijela te coupeovski položenu liniju krova. Naglašeniji blatobrani i istaknuta bočna linija te dvostruki završeci ispušnih cijevi upotpunjavaju priču o dinamičnoj estetici 8. generacije.
Danas predstavljeni Passat je prvi automobil grupacije Volkswagen napravljen na produljenoj MQB platformi upravo zahvaljujući kojoj su ostvarene navedene uštede na masi. Ujedno, novi je automobil za 2 mm kraći od prethodne generacije, no povećana prostranost ostvarena je zahvaljujući većem međuosovinskom razmaku i kraćim prevjesima. Konkretnije, interijer nudi 33 mm više prostora, prednja su sjedala postavljena 10 mm niže, a putnici otraga su dobili čak 26 mm više prostora za glavu.
U usporedbi s odlazećim modelom, novi Passat nudi čak 47 dm3 veći obujam prtljažnika (sada raskošnih 650 dm3) u karavanskoj karoseriji. Također, automobil je dobio i senzor za otvaranje/zatvaranje prtljažnika koji reagira na pokret nogom ispod stražnjeg branika.
Možda i najveću novost u Ponudi 8. generacije Volkswagen Passata predstavlja uvođenje novog 2-litrenog bi-turbo TDI motora snage od 240 KS i najvećeg okretnog momenta od velikih 500 Nm. Ovaj je motor rezerviran za izvedbu s pogonom na sva četiri kotača (4Motion) u kombinaciji sa 7-stupanjkim DSG mjenjačem.
Također, kada novi Passat krene u prodaju, u ponudi će se naći i plug-in hibridna verzija opremljena 1,4-litrenim benzinskim TSI motorom snažnim 156 KS te električnim motorom snage od 109 KS (kombinirana najveća snaga dostiže 211 KS, a najveći okretni moment 400 Nm). Ovaj bi hibrid trebao ponuditi autonomiju do 50 km u električnom načinu rada, odnosno više od 1000 km u kombinaciji benzinskog i električnog pogona.
Ostali pogonski strojevi novog Passata uključuju 1.6 TDI (120 KS) i 2.0 TDI koji, pored spomenutih 240, razvija 150 i 190 KS. Ponudu benzinskih motora sačinjavat će 1.4 TSi sa 125 i 150 KS, 1.8 TSI sa 180 KS i 2.0 TSI koji razvija 220, odn. 280 KS. Poznavajući Volkswagen, za očekivati je da će s vremenom paleta pogonskih strojeva postati još bogatija.
U interijeru će dominirati infotainment sustav MIB II sa zaslonom u boji osjetljivim na dodir, dimenzija od 5,0 do 8,0 inča (ovisno o razini opremljenosti). Također, novi je Passat opremljen 12,3-inčnom pločom s instrumentima koju je moguće konfigurirati prema želji vozača (s 2D ili 3D prikazom) te Head-Up zaslonom.
Od ostalih tehničkih detalja Passat 8. generacije bit će opremljen i Full-LED tehnologijom glavnih svjetala kao i sustavom protiv zasljepljivanja nadolazećih vozača, dok će sigurnost biti potpomognuta sustavom za prepoznavanje nenamjerne promjene vozne trake, automatskim kočenjem, sustavom Emergency Assist i sustavom Park Assist III generacije za poluautomatsko parkiranje.
Volkswagen Passat osme generacije svoju će službenu premijeru imati ove jeseni na međunarodnom salonu automobila u Parizu, u limuzinskoj i karavan (Variant) izvedbi karoserije. Automobil u prodaju na europskim tržištima kreće u posljednjem kvartalu 2014. Više pročitajte na autonet.hr.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook