Konkretnije i ovaj model pokreće 2,0-litreni 4-cilindrični turbodieselski motor koji razvija snagu od 135 kW, odnosno 184 KS pri 3500 o/min te najveći okretni moment od 280 Nm koji je dostupan između 1750 i 3250 o/min. Drugim riječima, Golfu GTD Variant je za ubrzanje do 100 km/h potrebno 7,9 sekundi, što ga čini 0,4 sekunde sporijim od hatchbacka, dok mu je najveća brzina neznatno niža od hatchbackovih 230 km/h.
Uz to što je poprilično brz za jedan karavan iz C segmenta ovaj je automobil i poprilično štedljiv s obzirom kako tvornički podaci navode prosječnu potrošnu od 4,4 l/100 km.
Nadalje, ovaj će se model od ostatka ponude razlikovati i GTD prednjim i stražnjim branikom, novom maskom motora, crnim krovnim nosačima, kromiranim završecima ispušnih cijevi, standardnim 17-colnim Curitiba, odnosno opcijskim 18-colnim Nogaro alu naplacima, standardnim bi-ksenonskim svjetlima i sl, dok je zahvaljujući preinakama ovjesa podnica niža za 15 mm.
Interijer je također sportski uređen, odnosno prenijet je iz hatchbacka. Dakle, ističu se sportska sjedala, nove presvlake, pedale od nehrđajućeg čelika te razni drugi ukrasi specifični za GTD izvedbu.
Službena premijera će biti održana na predstojećem ženevskom auto salonu, a prve isporuke će uslijediti odmah zatim. Knjiga narudžbi u Njemačkoj je već otvorena, a cijena mu kreće od 31,975 Eura.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.
-
Neugodan susret
Spustio se u podrum i prestravio: "Prostrijelila ga je pogledom, a djelovala je zastrašujuće"
-
Poziv Domagoja Mikića
Nebo iznad hrvatskog grada je među najzagađenijima u Europi: "Našli smo spojeve koji mogu biti opasni"
-
Slavonija bez problema
Dronovi, čamci, amfibije... Sve je spremno za veliku bitku, ali je li to dovoljno? "Nisu to baš zmajevi koji piju krv"