Volkswagen je u Šangaju predstavio novi konceptni model C Coupe GTE, a riječ je o studijskom hibridu koji bi mogao poslužiti kao najava dizajna svih budućih većih volkswagenovih limuzina, no ujedno je osmišljen i dizajniran prvenstveno kako bi se svidio kineskim kupcima.


 

Naime, Kinezi kod luksuznijih automobila navodno jako cijene prostranu putničku kabinu, a ovaj preko 5 m dugačak i skoro dva metra širok automobil (1930 mm) s međuosovinskim razmakom od 3014 mm ju svakako ima. Svojim dimenzijama njegova bi se produkcijska izvedba, ako do nje dođe, smjestila između Passata i Phaetona.

Vezani članci Slika nije dostupna Volkswagen potvrdio dva nova crossovera Slika nije dostupna Volkswagen najavio premijeru Passata GTE

Linije vanjštine i interijera su čišće dotjeranije i modernije od sadašnjih volkswagenovih modela, a zahvaljujući digitalnoj instrumentnoj ploči i novom velikom središnjem zaslonu vozačev kokpit je pregledniji i ergonomičniji. Putnici na dva stražnja zasebna sjedala, uz obilje prostora, imaju i vlastiti infotainment sustav sa središnjim upravljačkim zaslonom i dva ekrana na stražnjoj strani prednjih sjedala.

Ovaj automobil pokreće hibridni pogonski sklop kojeg čine 4-cilindrični benzinski TSI uparen s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem s integriranim električnim motorom. Konvencionalni pogonski stroj razvija snagu od 155 kW, odnosno 210 KS, dok električni motor razvija 91 kW, odnosno 124 KS. Prema tvorničkim podacima kombinirana snaga ovog pogona iznosi 180 kW, odnosno 245 KS, a najveći okretni moment 500 Nm.

C Coupe GTE će do 100 km/h ubrzati za 8,6 sekundi, a najveća mu brzina iznosi 232 km/h, odnosno u električnom načinu rada je limitirana na 130 km/h. Naime, litij-ionske baterije mu omogućuju električnu autonomiju od oko 50 km, dok se u hibridnom radu autonomija ovog automobila se kreće oko 800 km. Prosječna potrošnja iznosi oko 2,3 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida oko 55 g/km.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.