Najveći proizvođač automobila na svijetu priprema 20 novih modela koji uključuju sve vrste karoserija i pogona, s jasnim fokusom na SUV segment


Kada je afera Dieselgate doživjela vrhunac, neki su mislili kako je to kraj Volkswagena kakvog poznajemo. Međutim, Nijemci nisu dozvolili da im to naruši buduće planove, a prema posljednjim informacijama, čini se da su ubacili i u veću brzinu.

Vezani članci Slika nije dostupna BMW popunjava svoju X-brojalicu, otkrivamo kako će izgledati novi SUV! Slika nije dostupna Zašto će Volkswagenov kombi živjeti vječno?

U pripremi je čak 20 modela koji će stići tijekom sljedećih 5 godina, od čega je čak 9 SUV-ova, a neke očekujemo već u rujnu.

Novi Polo i početak lavine SUV-ova – 2017.

Polo je prvi model u tom nizu koji će, nakon službenog predstavljanja medijima prošli mjesec, uživo biti dostupan ostatku svijeta na autoshowu u Frankfurtu. Pridružit će mu se sportska verzija Up!-a s poznatim dodatkom u imenu GTI, koju pokreće turbo benzinac sa 115 KS, dovoljan za ubrzanje od 8,8 s do 100 km/h i maksimalnu brzinu od 197 km/h. Uz navedene modele, 2017. godinu će zaključiti redizajnirani Golf Sportsvan i tri SUV-a – budući bestseller
T-Roc baziran na Golfu, Allspace verzija Tiguana koja će imati sedam sjedala te masivni Atlas namijenjen tržištu SAD-a.

Vrhunac VW-ove SUV ofenzive – 2018.

Sljedeće godine Volkswagen će nastaviti u istom tonu, drugim riječima, predstavit će čak pet novih crossover ili SUV modela. T-Roc će dobiti R-Line verziju sa sportski naglašenim vanjskim i unutrašnjim dijelovima, zatim će stići T-Cross temeljen na Polu, niz će nastaviti Coupé verzija Tiguana, a kao šećer na kraju u paletu vozila bit će uvrštena i treća generacija Touarega koju će pogoniti novi V6 i V8 motori.

S obzirom na brz rast kineskog tržišta i Volkswagenov plan povećanja prodaje na tom području, koncern će 2018. plasirati poseban Coupé SUV iz B segmenta isključivo za Kineze te će time VW imati 40% flote u SUV modelima.

Valja spomenuti kako će i polagano umiruća klasa poslovnih limuzina dobiti osvježenje redizajniranim Passatom, koji će se dizajnom približiti Arteonu.

Povratak kralja 8. nastavak – 2019.

Nakon dvije poprilično burne godine, 2019. se očekuje predah od SUV modela, stoga će iz tvornica izaći samo 2 modela. Međutim, jedan od tih automobila je kralj kompaktne klase – Golf – koji će izaći u osmoj generaciji.
S klasičnom peterovratnom i karavanskom verzijom i spomenutim T-Rocom, VW će u samo dvije godine ispaliti cijeli rafal novih predstavnika C segmenta i tom će taktikom pokušati pokoriti konkurenciju.

Pomalo iznenađujuće, posljednje lansiranje određeno za 2019. godinu je Arteon Shooting Brake, kojim bi se zagazilo jedan korak dublje u svijet luksuznih automobila.

Venama Volkswagen koncerna teče struja – 2020. –  2022.

Budućnost Volkswagena, počevši od 2020., polagano će se okretati prema električnim modelima s visokom razinom samostalne vožnje, a do 2022. u ponudi bi trebalo stajati pet automobila koji će činiti novu električnu generaciju. Redom su to I.D. – električni ekvivalent Polu, I.D. Crozz - SUV veličine Tiguana s dometom od 600 km isključivo na struju, I.D. Aero-e - ekološki čisti Passat, I.D. Lounge – jednovolumen srednje klase te legendarni Bulli spreman za potpuno nova vremena. Paralelno s njima možemo očekivati električne i/ili hibridne verzije ostalih modela u ponudi, kao što su e-Golf i e-up!.

Dakako, ostali neelektrični modeli doživjet će razne promjene u motorizaciji, tehnološkim pomagalima za vozača i nešto manje promjene vanjskog dizajna. Sve zajedno, čini se, zadržat će Volkswagen na vrhu.